Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M | Trekhaak | Navigatie | 360 Camera | Led | 19'' L.M. | Carplay | Stoel & Stuurverwarming |

€ 26.940,-

Bouwjaar 13-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.618 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M | Trekhaak | Navigatie | 360 Camera | Led | 19'' L.M. | Carplay | Stoel & Stuurverwarming |


€ 26.940,-

Algemeen

Bouwjaar 13-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.618 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Multi Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zilverlinde 6
Postcode 5711 CD
Plaats Someren
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)493 - 698535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.multiauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - sep 2019

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 201 km/u
Ledig gewicht: 1.418 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Energielabel: D

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M | Trekhaak | Navigatie | 360 Camera | Led | 19'' L.M. | Carplay | Stoel & Stuurverwarming |

De vormgeving van deze Mazda CX-5 is stijlvol maar ingetogen en dat maakt meteen duidelijk dat u van deze auto pure kwaliteit mag verwachten. Een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak verzorgen de aandrijving van deze SUV. Rijcomfort wordt naar een hoger niveau getild in deze auto, met inbegrip van stoelverwarming, een verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

De 360 graden camera wordt mogelijk gemaakt door vier camera's die tezamen werken om zo een uitgebreid zicht te bieden, wat van grote waarde is bij het navigeren door smalle straatjes en parkeerplekken. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Waarheen gaat de reis? Het full map navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. De uitrusting van deze auto is met DAB ontvangst, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer behoorlijk compleet.

In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Mazda bovendien hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

Voor het maken van een afspraak, meer informati

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie