Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 TS 2WD Limited | Dodehoek detector |

€ 19.450,-

Bouwjaar 19-02-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.103 km
Deuren 5
Kenteken TL-206-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 TS 2WD Limited | Dodehoek detector |


€ 19.450,-

Algemeen

Bouwjaar 19-02-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.103 km
Deuren 5
Kenteken TL-206-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Mazda Roosendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bredaseweg 241
Postcode 4705 RN
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 575000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2015 - apr 2017

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 350 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Louwman Basis € 0,- (zonder meerprijs): o 12 maanden BOVAG garantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Wasbeurt exterieur o Louwman 100 puntencheck o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Minimaal 6 maanden APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Louwman Zekerheid € 699,- (€ 699): o 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Complete reiniging o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- Louwman Premium* € 999,- (€ 999): o 12 + 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK *Uitsluitend mogelijk op eigen merk.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (24 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn Louwman.

100 jaar geleden zijn we begonnen met een passie om mensen te bewegen. Wij zijn een familiebedrijf dat zich niet laat leiden door de waan van de dag en altijd kiest voor lange termijn relaties met klanten, leveranciers en personeel.
Wij begrijpen dat het laten onderhouden, repareren of kopen van een auto al spannend genoeg is. Dat doen wij daarom zonder fratsen, gebaseerd op vertrouwen. We kiezen er bewust voor om alles wat we doen buitengewoon goed te doen. We kunnen daarvoor bouwen en vertrouwen op onze mensen. Dat is de reden dat onze klanten graag bij ons terugkomen.

Onze belofte aan jou is dat wij mobiliteit leuker, beter en makkelijker maken. Voor iedereen, een leven lang, in elke situatie en met

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie