Mazda CX-5 2.0 SAG 165 Hom. Ltd

€ 36.950,- incl. BTW

Bouwjaar 27-02-2023
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 53.866 km
Deuren 5
Kenteken S-449-FK Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SAG 165 Hom. Ltd


€ 36.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-02-2023
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 53.866 km
Deuren 5
Kenteken S-449-FK Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ProLease Den Bosch
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Europalaan 30
Postcode 5232 BC
Plaats Den Bosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 6487020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.prolease.nl/occasions
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Een ProLease Occasion is een garantie voor een goed onderhouden occasion. Wij kennen namelijk van alle auto's die wij aanbieden de complete onderhoudshistorie en bieden alleen auto's aan waarvan wij zeker weten dat ze aan uw hoge verwachtingen voldoen.

Optioneel kunt u voor € 595,- (incl. BTW) kiezen voor het ProLease Afleverpakket, met hierin inbegrepen:
- Onderhoudsbeurt
- APK-keuring
- 6 maanden volledige garantie.

U bent van harte welkom in ons ProLease Occasion Center, gevestigd aan de Europalaan 30 in 's-Hertogenbosch. Wij hanteren de volgende openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.30 uur
Zaterdag: werken wij uitsluitend op afspraak.

Heeft u vragen over een of van onze occasions of wilt u proefrit maken? Neem dan direct contact met ons op via 073-6487020 of 06-20635509 (Vincent Smits) voor het maken van een afspraak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie