Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Homura |Pack Comfort | Apple carplay/Android Auto | Trekhaak afneembaar | Schuifdak |

€ 46.950,- incl. BTW

Bouwjaar 27-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kenteken X-449-PS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Homura |Pack Comfort | Apple carplay/Android Auto | Trekhaak afneembaar | Schuifdak |


€ 46.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kenteken X-449-PS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oostendorp Helmond BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Varenschut 5
Postcode 5705 DK
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 561221 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.oostendorp-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 551 kg
GVW: 2.075 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 24 maanden
Garantie: 45.000 km

Beschikbare afleverpakketten:
- Oostendorp PLUS Selectie (inbegrepen): U kijkt naar een occasion uit de Oostendorp PLUS Selectie met standaard 36 maanden garantie, waarvan 12 maanden volgens BOVAG garantievoorwaarden en 24 maanden Oostendorp PLUS garantie. Bovendien is deze auto rijklaar geprijsd, zonder verborgen kosten. Zorgeloos rijplezier noemen we dat bij Oostendorp Auto. Vraag onze verkoopadviseurs naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Oostendorp PLUS garantie (24 maanden garantie, 45.000 km garantie); Nieuwe APK
- Fabrieksgarantie (zonder meerprijs): Dit voertuig wordt afgeleverd met de standaard fabrieksgarantie. Vraag onze verkoopadviseurs voor meer informatie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Oostendorp PLUS Selectie"): BOVAG 40-Puntencheck; Geen nieuwe APK

Dit betreft een rijdende demo, die daardoor niet altijd aanwezig is en een oplopende kilometerstand heeft. Neem vooraf even contact op voor beschikbaarheid en de actuele kilometerstand.

Het gecombineerde vermogen van een elektromotor plus een verbrandingsmotor geeft deze hybride Mazda zijn geweldige rijkwaliteiten. Aan gemak én ruimte is uitstekend gedacht: een elektrisch bediend glazen panorama dak en een elektrisch bedienbare achterklep. En dan krijgt u het mooie lederen interieur er ook nog eens bij! In dit voertuig hoeft u nooit meer kou te lijden dankzij functies als stoelverwarming en verwarmbare achterbank, evenals een verwarmbaar stuur. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

De 360 graden camera kan het blinde vlek probleem van de achteruitkijkspiegel oplossen, waardoor ongevallen worden voorkomen. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Connected Services voegt nog meer comfort en veiligheid toe aan deze auto. De geluidskwaliteit aan boord is 'next level' dankzij het high performance audiosysteem. Moet uw smartphone ook even

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie