Bouwjaar | 18-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 255.621 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | H-647-NK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 255.621 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | H-647-NK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bedrijfswagens Tilburg |
Contactpersoon | Bas Aarssen |
Adres | Polluxstraat 37 |
Postcode | 5047 RA |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Website | www.bedrijfswagenstilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2020
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.343 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bas Aarssen (+31615080919, Bas@bedrijfswagenstilburg.nl)
First Owner
Complete maintenance history available
!! PRICE EX BPM / EX VAT !!
= Bedrijfsinformatie =
Alle voertuigen zijn gecontroleerd op de juiste kilometerstand en voorzien van NAP.
LET OP!
Wij zijn continu voor u op zoek naar nieuwe bedrijfswagens, gelieve van tevoren even contact met ons op te nemen voor bezichtiging en/of proefrit.
Vraag geheel vrijblijvend naar de financieringsmogelijkheden.
Voor meer info kunt u altijd bellen of mailen.
Tel: 0031 (0)6 15 08 09 19
Mail: Bas@bedrijfswagenstilburg.nl
We doen onze uiterste best u te voorzien van de juiste informatie van het voertuig. Ondanks dat kunnen er geen rechten ontleend worden aan de informatie op onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.