Bouwjaar | 07-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.796 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-315-HN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 28.445,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.796 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-315-HN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JAMES Autoservice Tilburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Petrus Loosjesstraat 11 |
Postcode | 5013 BW |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5902432 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jamestilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.381 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.957 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Medium (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Nieuwe APK; 6 maanden garantie op draaiend gedeelte motor, Afleveringsbeurt, Nationale Auto Pas, Reconditioneren, Tenaamstellen
- Premium (€ 895 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Onderhoudsbeurt, Reconditioneren, Tenaamstellen
Overige informatie
Bandenset: All-seasonbanden
Een keurige auto, dat is deze Mazda CX-30, die 50796 kilometer heeft gelopen. Elektrisch rijden of benzine? Deze hybride Mazda CX-30 combineert de pluspunten van allebei naar keuze. Een beetje luxe is nooit weg, toch? Vandaar de stoelverwarming! Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. Verder is de Mazda uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. De ingebouwde Connected Services vertellen u via de app alles over de status van de auto. Locatie, onderhoudsstatus, brandstofpeil en nog veel meer! Een subliem geluidsspectrum wordt onder alle omstandigheden geleverd door het high performance audiosysteem. En deze auto heeft ook full map navigatiesysteem, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel als standaard uitrusting.
Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Hou zicht op de weg en check tegelijk de functies op het dashboard: dat kan, dankzij de head-up display. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en perma
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.