Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 SkyLease GT | Head-up | Navi | Camera | PDC V+A | All-in rijklaarprijs

€ 20.495,-

Bouwjaar 03-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.849 km
Deuren 5
Kenteken X-743-SG Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 SkyLease GT | Head-up | Navi | Camera | PDC V+A | All-in rijklaarprijs


€ 20.495,-

Algemeen

Bouwjaar 03-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.849 km
Deuren 5
Kenteken X-743-SG Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Verbruggen
Contactpersoon Marcel Verbruggen
Adres De Stad 4
Postcode 5688 NX
Plaats Oirschot
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)499 - 550243 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfverbruggen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022

Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.162 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 maanden Bovag garantie (inbegrepen):
Deze auto wordt afgeleverd met 12 maanden Bovag garantie
*Afleverings onderhoudsbeurt met een geldige APK van minimaal 9 maanden
*RDW-leges kenteken te naam stellen en vrijwaring van e.v.t. in te ruilen voertuig
*Complete poetsbeurt van interieur en exterieur
*Pakketprijs Gratis (zonder meerprijs)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

12 maanden Bovag garantie ( inbegrepen )
Deze auto wordt afgeleverd met 12 maanden Bovag garantie
* Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift
* Geldige APK van minimaal 9 maanden
* RDW-leges kenteken te naam stellen en vrijwaring van e.v.t. in te ruilen voertuig
* Complete poetsbeurt van interieur en exterieur
* Pakketprijs Gratis ( zonder meerprijs )
BOVAG garantie ( 12 maanden ), BOVAG 40 puntencheck, BOVAG Afleverbeurt
€ 0,00 ( inbegrepen )

Alle technologie in de Mazda CX-3 is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. De snelste of zuinigste weg? Het full map navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend ver

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie