vorige 22 van 20 volgende
vorige 22 van 20 volgende

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M

€ 18.795,-

Bouwjaar 12-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.136 km
Deuren 5
Kenteken S-661-VN Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M


€ 18.795,-

Algemeen

Bouwjaar 12-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.136 km
Deuren 5
Kenteken S-661-VN Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AB Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Willem de Rijkelaan 15-A
Postcode 5616 HZ
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2525430 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ab-cars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R18
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
GVW: 1.135 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Complete auto poetsen, Nieuwe APK Keuring, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstellingskosten

Toonaangevende techniek en een hoge mate van degelijkheid, dat zijn enkele van de eigenschappen van Japanse auto's. Dat ziet u terug in deze Mazda CX-3. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De auto is voorzien van een mooie en comfortabele lederen bekleding. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Aan een fijn opwarmertje in de kille dagen is gedacht, in de vorm van een verwarmd stuurwiel. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Zo kan muziek in de auto klinken: het high performance audiosysteem levert topklasse geluid! Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. De adaptive cruise control helpt u tijdens elke rit om afstand te houden van uw voorliggers. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. U wilt van richting veranderen, een tegenligger lijkt daarbij in uw voorgenomen baan te komen? Dan reageert de kruisend verkeer detectie direct om een aanrijding te vermijden. Met keyless entry opent en sluit u de portieren zonder dat u de sleutel vasthoudt.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-3 samen. Onderweg fu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie