Bouwjaar | 25-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.155 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-662-RX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.759 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.155 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-662-RX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.759 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - dec 2019
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.218 kg
Laadvermogen: 537 kg
GVW: 1.755 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 655 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 359 - € 374 per kwartaal
Zeer interessante diesel; Schoon, EURO 6, laag eigen gewicht (klasse 1151 tm 1250kg !) en hierdoor erg betaalbaar in wegenbelasting en laag in verbruik !
Behalve een markant design biedt de Mazda CX-3 ook uitstekende rijkwaliteiten en zeer veel ruimte. Voor de aandrijving van deze SUV zorgen een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. De comfortstoelen van deze Mazda CX-3 staan bekend om zijn goede zithouding. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bediende ramen horen tot de voorzieningen op deze auto.
Kies de muziek waarvan u houdt, dankzij de DAB-radio klinkt het altijd geweldig. Intussen bedient u het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur of met uw stem. Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Mazda CX-3 een achteropkomend verkeer waarschuwing. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Mazda met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. De uitrusting van deze auto is met cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-3 samen. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrol
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.