Bouwjaar | 27-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-743-NK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-743-NK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GS Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noorddijk 3 |
Postcode | 5705 CX |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 700250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gsautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Breedte: 180 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,3 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Tenaamstelling voertuig, Vrijwaring inruilauto, WOL-service
- Afleverpakket Brons (€ 595 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK; 1 maand GS Plus garantie, Auto wassen en stofzuigen, Kleine onderhoudsbeurt (oliefilter, interieurfilter, olieverversing), NAP-certificaat, Nieuwe APK, Tenaamstelling voertuig, Uitdeuken zonder spuiten, Vrijwaring inruilauto, €10,- brandstof
- Afleverpakket Zilver (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK; 1 jaar Mijn Mobiliteit pechhulp, 3 maanden GS Plus garantie, Auto wassen en stofzuigen, Gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden, NAP-certificaat, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema (excl. distributieriem), Tenaamstelling voertuig, Uitdeuken zonder spuiten, Vrijwaring inruilauto, €15,- brandstof
- Afleverpakket Goud (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): GS Plus garantie 6 maanden (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); 1 jaar Mijn Mobiliteit pechhulp, 6 maanden GS Plus garantie, Auto wassen en stofzuigen, Gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden, NAP-certificaat, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema (excl. distributieriem/ketting), Tenaamstelling voertuig, Uitdeuken zonder spuiten, Vrijwaring inruilauto, €20,- brandstof
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Mazda 3. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Het interieur van deze auto is bekleed met leer voor een ongeëvenaard luxueuze uitstraling. Stoelverwarming maakt deel uit van de rijke uitrusting van deze auto. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, vers
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.