Bouwjaar | 29-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 5.415 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-570-NR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
€ 59.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 5.415 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-570-NR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RVJ Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkersrijt 1408A |
Postcode | 5692 AK |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11264541 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvj-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving
Actieradius: 404 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/50 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 190 x 164 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.075 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.640 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 71 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 66 km actieradius per uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 554 km actieradius per uur
Interieur
Interieurkleur: Donkerblauw
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,673267326733 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
= Bedrijfsinformatie =
De prijs van deze auto betreft een rijklaarprijs met APK. Dit houdt in dat wij geen bijkomende kosten hanteren voor het afleverpakket.
Garantie behoort ook tot de mogelijkheden.
Tevens kunnen wij u helpen met het aanvragen van een financiering.
Ontvangt u graag meer informatie over deze auto of wilt u een proefrit maken? Bel ons dan voor een afspraak om teleurstelling te voorkomen, want wij zijn vaak onderweg.
We zijn zeven dagen per week, van 's morgens tot 's avonds te bereiken op telefoonnummer 06-11264541, of via email info@rvj-automotive.nl.
LET OP!!! DE E-MAILS DIE WIJ NAAR U VERSTUREN KUNNEN BIJ U IN DE ONGEWENSTE BOX TERECHT KOMEN, ONZE EXCUSES HIER VOOR.
Wij zorgen ervoor dat de koffie klaar staat.
Wij heten u van harte welkom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus RZ | ReuZen-stappen
Groot nieuws bij Lexus! Het luxemerk uit Japan introduceert een grote, elektrisch aangedreven SUV. Dat is een welkome aanvulling op het huidige aanbod, maar het leidt ook tot vragen. Van nature is iedere elektrische auto al stil, snel en soepel. Dus hoe zorgt Lexus ervoor dat de "RZ" de meerwaarde biedt die zo typisch is voor het merk?
De Lexus RZ is een elektrisch aangedreven SUV die zich onderscheidt met slimme techniek. Door elektrische aandrijving optimaal in te zetten, wil Lexus weggedrag en comfort naar een hoger plan tillen.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim, ook achterin
- innovatieve, unieke techniek
Min
- One Motion Grip pas vanaf 2025
- rijgeluiden nemen sterk toe vanaf 120 km/u
- merkbaar zwaar bij remmen
Conclusie
Hoe weet de Lexus RZ zich te onderscheiden van elektrische auto's van alledaagse merken? Dat begint met bescheidenheid. Lexus heeft zich niet blindgestaard op cijfers, maar heeft een mooie balans gevonden tussen bereik, gewicht, prijs en prestaties.
Met nieuwe techniek wil Lexus vervolgens meer verfijning bieden dan gebruikelijk bij elektrische auto's. Zo moet de manier waarop het vermogen wordt opgebouwd en verdeeld over de voor- en achterwielen voor meer rust en een meer vertrouwenwekkend gevoel zorgen. Volledig elektrische besturing kan samen met een camera die de weg "leest" het gedrag van de bestuurder voorspellen. Hoe effectief dit is ligt aan de gekozen opties. Op kleine velgen en met een conventionele stuurinrichting geeft de RZ een onzeker gevoel. Met One Motion Grip biedt de RZ juist een tot nu toe ongekende combinatie van comfort en dynamiek.
Tenslotte onderscheidt de RZ zich met de typische Lexus-aanpak. De vormgeving combineert organische vormen met hoogtechnologische elementen. Het interieur is uitnodigend en dankzij de bouw op een platform dat is gemaakt voor elektrische auto's zeer ruim. Een warm welkom komt letterlijk en figuurlijk van de nieuwe en efficiënte verwarming. Kortom: deze luxe Japanner weet zich niet alleen te onderscheiden van andere elektrische auto's, de RZ zet zelfs ReuZen-stappen voor het merk Lexus.