Bouwjaar | 16-05-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 224.854 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HG-620-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.456 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
€ 18.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-05-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 224.854 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HG-620-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.456 cc |
Vermogen | 183 kW (249 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kuylaars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geestenberg 7 |
Postcode | 5571 SN |
Plaats | Bergeijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)497 - 572771 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkuylaars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.085 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 274 cm
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Een zescilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. De lederen bekleding geeft het interieur een rijke en luxe uitstraling. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
Het navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. De regensensor regelt zelf de optimale snelheid van de ruitenwissers zodat u dat niet zelf hoeft te doen. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen stuur, automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In gevaarlijke verkeerssituaties helpt het accident avoidance system om een aanrijding te vookomen. Nooit meer gedoe met de hellingproef. Deze auto heeft hill hold control, een automatische handremfunctie voor steile wegen.
Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus RX | Zichzelf opnieuw uitgevonden
De RX is in vele opzichten bepalend voor het merk Lexus. Met de RX behoorde Lexus tot de eerste merken om een luxe SUV aan te bieden. Toen de concurrenten uiteindelijk ook SUV's aanboden, introduceerde Lexus hybride-aandrijving, waardoor het superieur was op het gebied van comfort en verbruik. Nu is ook de hybride gemeengoed en dus is de vraag: hoe blijft de nieuwe Lexus RX de concurrentie een stap voor?
De Lexus RX 450h is een grote SUV die dankzij een relatief licht gewicht, een uitgekiende zithouding en plug-inhybride aandrijving kleiner en dynamischer is dan gebruikelijk. Uitnodigend interieur.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- onderscheidend karakter
Min
- helt iets over in de bocht
- koeling hoorbaar van achter
Conclusie
Weet de nieuwe Lexus RX de concurrentie wederom een stap voor te blijven? Nee. Lexus heeft de RZ aangewezen als innovatief model. De RX is daarom een meer conventionele SUV.
Toch weet de RX zich wel beter te onderscheiden van de massa dan voorheen. Door nog meer nadruk te leggen op gastvrijheid in het interieur en verfijning van het onderstel krijgt de RX een sterker karakter. De meer harmonieuze vormgeving maakt de RX begeerlijker. Tenslotte zorgen het relatief lage gewicht, de sterke motoren, doordachte zithouding en het overzichtelijke koetswerk ervoor dat de RX minder intimiderend is en daarom eenvoudiger en dynamischer te rijden.
Kortom: de RX heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. Dat resulteert nog meer in een eigen karakter en zo weet de RX zich nog beter te onderscheiden van de massa.