Bouwjaar | 25-08-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.072 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-587-KG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.456 cc |
Vermogen | 193 kW (263 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.072 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-587-KG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.456 cc |
Vermogen | 193 kW (263 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Derks BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weidestraat 34b |
Postcode | 5241 CC |
Plaats | Rosmalen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6311709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.derksautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Bandenmaat: 235/55 R20
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 190 x 169 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.075 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.715 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij hanteren de richtlijnen van de RIVM en zijn geopend.
* Alle onze auto's zijn professioneel gereinigd en ontsmet.
* wij geven geen handen.
* houden 1,5 meter afstand.
* Digitaal proefrit formulier.
* Desinfectie, wassen handen is mogelijk.
* Wegwerp Handschoenen aanwezig.
* Wij Beschikken over eigen transport. Thuis afleveren is mogelijk.
* Wij kunnen zelf alles digitaal regelen zoals tenaamstellen en vrijwaren.
* Doordat wij op afspraak werken, zijn er geen andere klanten aanwezig.
Graag altijd vooraf bellen dit om teleurstellingen te voorkomen 073 6311709
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus RX | Zichzelf opnieuw uitgevonden
De RX is in vele opzichten bepalend voor het merk Lexus. Met de RX behoorde Lexus tot de eerste merken om een luxe SUV aan te bieden. Toen de concurrenten uiteindelijk ook SUV's aanboden, introduceerde Lexus hybride-aandrijving, waardoor het superieur was op het gebied van comfort en verbruik. Nu is ook de hybride gemeengoed en dus is de vraag: hoe blijft de nieuwe Lexus RX de concurrentie een stap voor?
De Lexus RX 450h is een grote SUV die dankzij een relatief licht gewicht, een uitgekiende zithouding en plug-inhybride aandrijving kleiner en dynamischer is dan gebruikelijk. Uitnodigend interieur.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- onderscheidend karakter
Min
- helt iets over in de bocht
- koeling hoorbaar van achter
Conclusie
Weet de nieuwe Lexus RX de concurrentie wederom een stap voor te blijven? Nee. Lexus heeft de RZ aangewezen als innovatief model. De RX is daarom een meer conventionele SUV.
Toch weet de RX zich wel beter te onderscheiden van de massa dan voorheen. Door nog meer nadruk te leggen op gastvrijheid in het interieur en verfijning van het onderstel krijgt de RX een sterker karakter. De meer harmonieuze vormgeving maakt de RX begeerlijker. Tenslotte zorgen het relatief lage gewicht, de sterke motoren, doordachte zithouding en het overzichtelijke koetswerk ervoor dat de RX minder intimiderend is en daarom eenvoudiger en dynamischer te rijden.
Kortom: de RX heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. Dat resulteert nog meer in een eigen karakter en zo weet de RX zich nog beter te onderscheiden van de massa.