Bouwjaar | 07-11-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.979 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-925-VT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.608 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.979 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-925-VT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.608 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Kooij Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kortakker 7 |
Postcode | 4264 AE |
Plaats | Veen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52681018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vankooijautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 5030 x 1875 x 1465 cm
Wielbasis: 297 cm
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 261 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 16,5 l/100km (1 op 6,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
DEZE ZEER MOOIE BIJTELLINGSVRIENDELIJKE YOUNGTIMER YOUNGTIMER VERKEERT IN EEN ZEER MOOIE STAAT EN IS KEURIG ONDERHOUDEN. DE AUTO IS VOORZIEN VAN ALLE OPTIES ZOALS SOFTCLOSE KEYLESS, ENTRY, CARPLAY, STUURVERWARMING. STOELVERWARMING EN STOELKOELING, OOK VOOR DE VERSTELBARE ACHTERBANK EN GA ZO MAAR DOOR.
= Bedrijfsinformatie =
ALLE INRUIL MOGELIJK
FINANCIERING EN GARANTIE MOGELIJK
WIJ REKENEN GEEN AFLEVERKOSTEN
U BENT VAN HARTE WELKOM IN ONZE SHOWROOM
KORTAKKER 7
4264 AE VEEN
TELEFOON 06-52681018
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus LS | Pure verwennerij
In Japan is perfectie de norm, daarna is er ruimte voor verbetering. Een inmiddels klassiek schoolvoorbeeld van die denkwijze is de Lexus LS. In de regel biedt dit topmodel van het chique Japanse merk de laatste stand van de techniek, de fijnste materialen en maximaal comfort. De LS geeft zelfs een goed beeld van de toekomstige modellen van Lexus. Welke lekkernijen heeft de vijfde generatie van de Lexus LS te bieden?
De 5e generatie van de Lexus LS legt de nadruk niet op geavanceerde techniek, maar op design en gastvrijheid. De LS rijdt goed, maar verwent vooral degene die zich laat rijden.
Plus
- overtuigt met uniek gevoel van gastvrijheid
- prima rijeigenschappen
- complete uitrusting, geen lange optielijst zoals bij de concurrentie
Min
- infotainment-systeem nu al verouderd
- motorgeluid te nadrukkelijk aanwezig
- geen Internet-verbinding
Conclusie
De nieuwe Lexus LS is niet zozeer een opvolger, maar meer een variant op de voorgaande generaties. Niet langer wordt de Lexus LS gekenmerkt door vooruitstrevende techniek. In plaats daarvan gaat de auto slechts met zijn tijd mee, terwijl de LS op sommige punten zelfs ronduit conservatief is. De nieuwe LS zet vooral in op de presentatie en gastvrijheid, zoals alleen Japanners dat kunnen.
Of dit een goede of slechte ontwikkeling is, hangt af van de gebruiker. De chauffeur heeft minder baat bij de nieuwe insteek. De LS rijdt goed, maar staat niet langer op eenzame hoogte omdat andere merken een inhaalslag hebben gemaakt terwijl Lexus slechts bestaande technieken heeft doorontwikkeld.
Voor wie zich laat rijden, is de nieuwe insteek juist geweldig nieuws. Bij een limousine gaat het om luxe en verwennerij en dat is in overvloed aanwezig. Bovendien zorgt de Japanse stijl met warme materialen en organische vormen ervoor dat Lexus zich nadrukkelijk onderscheidt van de Europese concurrenten. Het doel van de makers van de LS was om zoveel comfort te bieden, dat de inzittenden beginnen met ontspannen zodra ze in de auto stappen en nog voor thuiskomst geheel zijn uitgerust. Daarin slaagt de nieuwe Lexus LS met vlag en wimpel.