Lexus IS 300h Luxury Line DAB MARK LEVINSON AUDIO CAMERA LEER PDC MEMORY SEATS STOELVERWARMING/KOELING NAVI BLUETOOTH

€ 19.444,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-06-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.374 km
Deuren 4
Kenteken R-330-DS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 133 kW (181 pk)

Lexus IS 300h Luxury Line DAB MARK LEVINSON AUDIO CAMERA LEER PDC MEMORY SEATS STOELVERWARMING/KOELING NAVI BLUETOOTH


€ 19.444,-

Algemeen

Bouwjaar 04-06-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.374 km
Deuren 4
Kenteken R-330-DS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 133 kW (181 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automakelaar Oss
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dommelstraat 49-D
Postcode 5347 JK
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 33442641 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automakelaaross.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 181 x 143 cm
Wielbasis: 280 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 2.145 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Garanties en financieringen zijn uiteraard mogelijk, vraag naar de mogelijkheden!

Inruil van uw huidige voertuig is mogelijk!

Wij zijn geopend op afspraak, graag bellen voor een bezichtiging.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus IS | Neus voor techniek

De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!

Autotest | Lexus IS Neus voor techniek

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
  • moderne techniek

Min

  • onhandige bediening infotainment
  • geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay

Conclusie

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.

De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.

Deel deze advertentie