Bouwjaar | 05-06-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.080 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 64-ZR-PT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-06-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.080 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 64-ZR-PT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ashraf Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | staarten 32 |
Postcode | 5281 PL |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81754763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/45 R17
Bandenmaat achter: 245/45 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 180 x 143 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.535 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 2.045 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Te koop aangeboden een zeer nette en betrouwbare Lexus IS 250 Business.
De Lexus is afkomstig uit het jaar 2008 en is een origineel Nederlandse auto met maar 179.080 KM op de teller ( NAP ).
Voorzien van ABS, Airco, Achterruitrij Camera, Cruise Control, Elektrische ramen, Elektrische zijspiegels, Flippers, Mark Levinson Sound, Multifunctionele stuurwiel, Navigatie, Radio, Stoelverwarming.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u vragen over de auto of wilt u een bezichtiging inplannen. Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Mocht u uw huidige auto willen inruilen, dan is dat uiteraard mogelijk.
Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening. Graag vooraf contact om teleurstelling te voorkomen.
Ashraf Auto's
Mijlstraat 45B
5281 LJ Boxtel
Tel: 0650878138
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus IS | Neus voor techniek
De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- moderne techniek
Min
- onhandige bediening infotainment
- geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay
Conclusie
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.
De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.