Bouwjaar | 15-07-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 355.503 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 90-TD-KP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-07-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 355.503 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 90-TD-KP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.231 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Tommie Weber en zn. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beemdweg 8 |
Postcode | 5705 BJ |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 541132 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tommieweber.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/45 R17
Bandenmaat achter: 245/45 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 180 x 143 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.560 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 2.075 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Tommie Weber
Maandag t/m vrijdag geopend van 10:00 tot 18:00 uur
en zaterdag van 10:00 tot 16:00
schikt uw tijd niet ook op andere tijden is het mogelijk om een auto te bezichtigen bel dan voor een afspraak.
inruil van uw auto mogelijk tegen handelsprijzen.
wij doen ook
o Apk keuringen
o Taxatie
o Banden nieuw en gebruikt
o Kleine en grote beurten
o Demontage van auto's
o In en verkoop auto`s
Voor verder informatie bellen naar 0492541132
Whatsapp ook mogelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus IS | Neus voor techniek
De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- moderne techniek
Min
- onhandige bediening infotainment
- geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay
Conclusie
De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.
De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.