Bouwjaar | 14-12-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.610 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-259-HG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.610 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-259-HG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thomas Rutten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Randweg Zuid 40 |
Postcode | 6021 PT |
Plaats | Budel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 218050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.thomas-rutten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2000 - 2005
Technische informatie
Koppel: 294 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 481 x 180 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.640 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 2.120 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 281 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik in de stad: 16,4 l/100km (1 op 6,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Te koop aangeboden deze Unieke Lexus GS300 uit 2001. Dit betreft zeker geen standaard auto en is de laatste jaren alleen gebruikt voor shows en meetings. (wordt ook niet met de auto gereden). Auto is voorzien van een 2JZ non turbo motor.
Verder beschikt deze auto over airride en speciale draagarmen waardoor de velgen er onder een speciale hoek onder staan. Auto is hierdoor extreem te verlagen. Voorzien van 2 delige RIVERSIDE 19'' Lichtmetalen velgen met nieuwe banden.
De prijs waarmee wordt geadverteerd betreft een meeneemprijs zonder inruil. Inruilprijs voor deze Lexus bedraagt €8.200,-
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt u aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten.
Alle opties dienen zelf gecontroleerd te worden op aanwezigheid bij het maken van een proefrit.
De bij ons gekochte auto word gratis tenaamgesteld voor u op locatie!
Uiteraard kunt u bij ons ook pinnen en/of is financiering mogelijk (vraag naar de voorwaarden).
Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09:00 uur tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 16:00 uur.
Graag bellen voor een afspraak, alvorens u langs komt.
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf Thomas Rutten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus GS300h | Een heer in het verkeer
De Lexus GS was tot nu toe verkrijgbaar in één smaak: als "450h". Deze limousine met hybride-aandrijving zet verpletterende prestaties neer, terwijl het verbruik vergelijkbaar is met dat van een middenklasser. Nu is de GS er ook als "300h". Dit instapmodel levert heel wat bescheidener prestaties, maar daar staat een dito prijs tegenover.
De Lexus GS is er nu ook als 300h. De GS 300h presteert als een doorsnee middenklasser, maar is veel zuiniger en comfortabeler. Het sportieve weggedrag zorgt ook nog eens voor veel rijplezier.
Plus
- uiterst comfortabel
- subliem audiosysteem
- beschaafde uitstraling, exclusief imago
Min
- matige prestaties
- nauwelijks zuiniger dan GS450h
Conclusie
De Lexus GS is voortaan ook leverbaar als 300h. Dit nieuwe instapmodel is zo'n 15.000 euro goedkoper dan de eerder geïntroduceerde 450h. Beide varianten hebben dezelfde statige uitstraling, smetteloze afwerking en hoogwaardige uitrusting. Ook het weggedrag is vrijwel gelijk, waarbij de F Sport uitvoering altijd voor een sportiever karakter zorgt.
Het grote verschil zit in de prestaties. De 450h levert prestaties van sportwagenniveau. De 300h is ongeveer even snel als een doorsnee middenklasser. Daarmee is dit instapmodel zeker niet traag, maar het gevoel van superioriteit ontbreekt. In theorie is de 300h beduidend zuiniger dan de 450h, in de praktijk ligt het verbruik in beide gevallen rond de 6.5 liter per 100 km.
Uiteindelijk is de keuze voor een 450h of 300h een kwestie van smaak. De 450h is machtig, comfortabel en sportief. De verleiding is daarom groot dit vermogen steeds opnieuw aan te spreken en als een bullebak door het verkeer te snijden. De 300h is juist welgemanierd, comfortabel en statig; een heer in het verkeer dus.