Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic,Panoramadak,Luchtvering,Leder,Navi,Climate Control,Cruise Control,Keyless entry
€ 26.995,-
Bouwjaar | 06-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.810 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KN-281-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic,Panoramadak,Luchtvering,Leder,Navi,Climate Control,Cruise Control,Keyless entry
€ 26.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.810 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KN-281-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rijkers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapelstraat Zuid 28-B |
Postcode | 5503 CX |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2953311 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rijkersautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R21
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.103 kg
Laadvermogen: 897 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket 1 (zonder meerprijs): Aflevercheck tenminste 6 maanden apk
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Afleverpakket 2 (€ 395): Aflevercheck 3 maanden garantie draaiende delen motor+ versnellingsbak Nieuwe Apk Vloeistoffen op peil minimaal 1/4 tank brandstof
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
Afkomstig van Eerste eigenaar.
Trekgewicht van maar liefst 3500kg.
Voorzien van afneembare trekhaak.
= Bedrijfsinformatie =
WIJ ZIJN ALLE DAGEN TELEFONISCH BEREIKBAAR. HEEFT U INTERESSE IN EEN AUTO EN WILT U EEN PROEFRIT MAKEN, DAN BENT U WELKOM TIJDENS ONZE OPENINGSTIJDEN. BUITEN DE OPENINGSTIJDEN ZIJN WE TE BEREIKEN OP 0626202967 VOOR EEN AFSPRAAK.
Wij zijn BOVAG lid en een RDW erkend bedrijf. Alle auto's worden standaard afgeleverd met een geldige APK en een gehele voertuigcheck.
Ook het volgende;
- Geen afleverkosten.
- 12 maanden BOVAG garantie in overleg (tegen meerprijs).
- Op bijna alle modellen is een trekhaak montage mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
- Iedere auto krijgt een volledige poetsbeurt.
- Mogelijkheden tot financiering van uw volgende auto.
- U kunt ook uw auto via ons laten verzekeren tegen scherpe prijzen.
- Inruil mogelijk.
Voldoet een auto niet volledig aan uw wensen? Geen probleem! We bespreken de opties en gaan vervolgens opzoek naar uw droomauto.
WIJ ZIJN DE FORD EN MAZDA SPECIALIST IN VELDHOVEN.
We hebben een liefde voor Ford en Mazda en dus meerdere modellen op voorraad. Staat een Ford of Mazda model met uw kleur, km-stand of andere wensen er niet tussen? Houdt dan onze website in de gaten, we hebben geregeld een nieuwe aanvoer van deze modellen of neem contact met ons op.
Autobedrijf Rijkers streeft naar een zo actueel mogelijke website. Mocht ondanks deze inspanningen de informatie van of de inhoud op deze website onvolledig en of onjuist zijn, dan kunnen wij daarvoor geen aansprakelijkheid aanvaarden. Voor de prijzen die op onze website staan, geldt dat wij streven naar een zo zorgvuldig mogelijke weergave van de realiteit en de bedoelde prijzen. Fouten die da
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!