Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Pano.Nav.Tv's.21''.4x4

€ 36.950,-

Bouwjaar 19-06-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.500 km
Deuren 5
Kenteken NZ-685-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Pano.Nav.Tv's.21''.4x4


€ 36.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-06-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.500 km
Deuren 5
Kenteken NZ-685-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam SSK XQLUSIVE CAR-COMPANY
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kerkstraat 16
Postcode 4761 CB
Plaats Zevenbergen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30543009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ssk-xqlusive.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • lederen bekleding
  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R21
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal

Algemene gegevens

Tellerstand: 142.500 km
Carrosserievorm: SUV
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Diesel
Bouwjaar: 2014
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Kleur: Black metallic
Interieurkleur: zwart
Bekleding: Leder
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Technische gegevens

Motorinhoud: 2.993 cc
Aantal cilinders: 6
Vermogen: 190 kW (258 PK)
Topsnelheid: 210 km/u
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Wielbasis: 292 cm
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Energielabel: C

Functionaliteit

Aantal zitplaatsen: 5
Afmetingen (LxBxH): 495 x 198 x 182 cm

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 624 - 668 per kwartaal
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 100.149

Exterieur


o bi-xenon koplampen
o Buitenspiegels elektr. met geheugen
o Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
o Dimlichten automatisch en regensensor
o Elektrisch bedienbare achterklep
o Elektronisch Sper Differentieel
o Extra getint glas
o koplampreiniging
o velgen 21"
o mistlampen voor
o Parkeersensor achter
o Parkeersensor voor
o Verwarmde voorruit


Infotainment


o Audio installatie premium
o Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
o Multimedia-voorbereiding
o Navigatiesysteem full map + hard disk
o Radio-cd/mp3 speler
o Spraakbediening


Interieur


o Achterbank in delen neerklapbaar
o Airco (automatisch)
o Aluminium interieur afwerking
o Armsteun voor
o Binnenspiegel automatisch dimmend
o Cruise control
o Elektrische ramen voor en achter
o Interieur voorverwarmingsinstallatie
o Luxe lederen bekleding
o Multifunctioneel lederen stuurwiel
o Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
o Voorstoelen verwarmd


Milieu


o Start/stop systeem


Veiligheid


o Airbag(s) hoofd achter
o Airbag(s) hoofd voor
o Airbag(s) side voor
o Airbag bestuurder
o Airbag passagier
o Alarm klasse 1(startblokkering)
o Alarmsysteem
o Anti Blokkeer Systeem
o Anti doorSlip Regeling
o Bandenspanningscontrolesysteem
o Brake Assist System
o Elektronisch Stabiliteits Programma


Overige


o buitensp.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
o Geluidsisolerend glas
o Luchtvering en automatische niveauregeling
o Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
o Variabele stuuroverbrenging


Di

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie