Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic

€ 22.495,-

Bouwjaar 22-11-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 261.860 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Algemeen

Bouwjaar 22-11-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 261.860 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoDome
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Munnikenheiweg 40
Postcode 4879 NG
Plaats Etten-Leur
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27325203 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodome.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Land Rover Range Rover Sport. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. Ongeacht de lading en het aantal passagiers: de rijhoogte is dankzij de luchtvering altijd constant. De auto is voorzien van leren bekleding - een fraaie en sfeerverhogende extra. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Verder is de Land Rover uitgerust met: elektrisch verstelbare voorstoelen, 21 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen voor.

Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Het navigatiesysteem met harde schijf zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. En deze auto heeft ook sportstuur met schakelpaddels, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie en bandenspanningcontrolesysteem.

Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil is uiteraard mogelijk.

Hoewel wij alle gegevens uiterst zorgvuldig proberen samen te stellen, is alle informatie uit deze advertentie onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs- en programmeerfouten. Wij, AutoDome, zijn niet aansprakelijk voor enige (in)directe schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van informatie uit deze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie