Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic -Black Pack -
€ 69.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 23-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.351 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.351 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Hooff Handelsonderneming B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tongerloostraat 28 |
Postcode | 5154 PH |
Plaats | Elshout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 380054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhooffbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 86 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 209 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.134 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 292 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Energielabel: E
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Range Rover Sport TDV6 HSE Dynamic
Corris Grey - Ebony Windsor leder interieur
Mooie compleet uitgevoerde, dealer onderhouden Range Rover Sport. De Corris Grey lakkleur samen met de Gloss Black accenten in het exterieur maken het tot een hele mooie verschijning!
- LED koplampen
- 21 inch Gloss Black velgen
- 3 zone airconditioning
- Stoelverwarming vóór en achter
- Stoelventilatie vóór
- Glazen panorama schuif- en kanteldak
- Zwarte hemelbekleding
- Elektrisch uitklapbare trekhaak (3.500 kg)
- Privacy Glass
- Keyless Entry
- Dodehoek detectie
- Elektrische achterklep
- 230V huishoud stopcontacten in kofferruimte en bij 2e zitrij
- DAB Radiotuner
- Adaptieve luchtvering
- Stuurwielverwarming
- Voorruitverwarming
- Digitaal TFT intstrumentenpaneel
- Dubbele zonnekleppen
- Meridian Sound System
- Black Exterior Pack
- et cetera
Voor de zakelijke rijder is de BTW te verrekenen.
Bel of mail voor meer informatie.
www.vanhooffbv.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!