vorige 1 van 531 volgende

Land Rover Range Rover Sport 2.7 TdV6 HSE

€ 5.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-08-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 402.540 km
Deuren 5
Kenteken 83-TF-HT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.720 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Algemeen

Bouwjaar 02-08-2006
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 402.540 km
Deuren 5
Kenteken 83-TF-HT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.720 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Advance
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Locht 123
Postcode 5504 RM
Plaats Veldhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2301305 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoadvance.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2005 - sep 2009

Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 193 x 187 cm
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.430 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 271 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 985 - € 1.037 per kwartaal

Deze Range Rover Sport is hoofdzakelijk in goede staat. Het betreft een Nederlandse auto, afkomstig van de derde eigenaar, die start, loopt en schakelt zoals het hoort. Omdat de APK is verlopen, bieden we deze Range Rover Sport aan voor export, handel, enz. De auto wordt verkocht zonder APK.
APK afkeur:

Er is een defect aan de mistlamp voor.
De bestuurdersgordel is beschadigd en moet worden vervangen of gerepareerd
De remblokken aan de achterzijde zijn versleten en moeten worden vervangen (adviespunt).
Verder functioneert de parkeerrem niet naar behoren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie