Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic Stoelventilatie 21 Panorama
€ 68.650,- incl. BTW
Bouwjaar | 18-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RA-RO-SP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 325 kW (443 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RA-RO-SP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 325 kW (443 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bouman Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meerhoek 18 |
Postcode | 4265 HC |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boumanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - apr 2020
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 326 kW (443 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 40 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 447 - € 509 per kwartaal
Fraaie Range Rover Sport met hybride aandrijflijn. Deze auto is afkomstig van de eerste eigenaar en in keurige staat. Lakkleur is Santorini Black metallic en het interieur is bekleed met Ebony zwart leder. De auto is aan de buitenzijde voorzien van 21" wielen met rode remklauwen.
Deze Range Rover is compleet uitgerust met een glazen panoramadak met elektrisch bediend schuif/kanteldeel voorzijde, blind spot monitor, stoelventilatie op de voorstoelen, 21" Gloss Black Grey velgen, standkachel met programmeerbare timer, Meridian Surround audiosysteem, matrix LED koplampen met Adaptive Front Lighting, achteruitrijcamera, DAB tuner, luchtvering met instelbare hoogteregeling, elektrisch verstelbare stoelen met memory functie, elektrisch bedienbaar stuurwiel, Apple Carplay / Android Auto, keyless entry en start, verkeersborddetectie, privacy glas achter, rijstrookassistent, navigatiesysteem met touchscreen, verwarmbare voorstoelen, bluetooth telefoonintegratie, elektrisch inklapbare buitenspiegels, automatische klimaatregeling met gescheiden zones en metallic lak.
Om de terreinvaardigheden optimaat te benutten is deze auto voorzien van Terrain Response 2 met Dynamic programma. Torque Vectoring (actieve motorkoppelverdeling) en Configurable Dynamics (keuze instellingen voor besturing, transmissie en schokdempers).
De volledige Range Rover dealer onderhoudshistorie is aanwezig en ingevuld in het serviceboekje. Het afleverpakket voor deze auto bedraagt € 1.495,- en omvat een volledige technische controle, onderhoudsbeurt, reconditionering en 12 maanden BOVAG Garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!