Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic Mark VIII Leder Panoramadak Parkeercamera 404pk

€ 52.450,- incl. BTW

Bouwjaar 07-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.986 km
Deuren 5
Kenteken L6-70-23 Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic Mark VIII Leder Panoramadak Parkeercamera 404pk


€ 52.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.986 km
Deuren 5
Kenteken L6-70-23 Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Aarle Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Handelsstraat 5
Postcode 5391 LP
Plaats Nuland
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 5324118 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanaarle.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - apr 2020

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 76 kW (103 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 91 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
GVW: 2.515 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
CO2-uitstoot: 69 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Kijk voor meer info op www.vanaarle.nl

= Bedrijfsinformatie =

Van Aarle Nuland al meer dan 32 jaar de Volvo specialist bij uitstek met een gemiddelde voorraad van 125 Volvo's.
De door ons aangeboden auto's zijn veelal zakelijk gereden met volledige onderhoudshistorie,en worden na een check-in met een scherpe prijsstelling aangeboden.Bij ons kunt u ook terecht voor alle onderhoudswerkzaamheden,Wij beschikken over goed opgeleide monteurs met veel Volvo know-how en maken gebruik van het originele Volvo diagnosesysteem en onderdelen. Check onze website www.vanaarle.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie