Land Rover Range Rover Sport D300 SVR Commercial / Grijs Kenteken
€ 62.500,- excl. BTW
Bouwjaar | 05-10-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 81.512 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SV-RD-CO |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 81.512 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SV-RD-CO |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Advance |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Locht 123 |
Postcode | 5504 RM |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2301305 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoadvance.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: jul 2018 - apr 2020
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 86 liter
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 2.245 kg
Wielbasis: 292 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 889 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
Range Rover Sport D300 HSE Dynamic Sportief uitgevoerd in Corris Grey Metallic, Windsor Ebony Lederen Bekleding, Ebony Hemelbekleding en Engine Turned Aluminium Sierlijsten.
Opties af fabriek omvatten o.a.:
Groot Glazen Panoramadak met Schuif / Kantelfunctie
Elektrisch verstelbare stoelen met Geheugen
Elektrisch Instelbare Stuurkolom
Stoelverwarming
LED Matrix Koplampen
LED Achterlichten incl. Dynamic Sweep
Luchtvering
Apple Car Play
Meridian Premium Audiosysteem
Uniek byAdvance styling pack:
SVR Dakspoiler
SVR voorbumper
SVR achterbumper
SVR portexhaust System
SVR Brembo Brake Calipers uitgevoerd in Ferrari "Rosso Scuderia"
SVR Grill uitgevoerd in Gloss Black
Gloss Black Range Rover
23" Riviera Extra Breed voor SVR
305/35R23 Yokohama Tyre Pack
SVR Side Skirts
SVR Wielkast Verbreders
SVR Motorkap Uitgevoerd in Corris Grey / Gloss Black
SVR Virtual Display
Black Design Pack, alle roosters uitgevoerd in Gloss Black
Overfinch D300 ECU upgrade 300 PK / 650 NM
Het betreft een een schadevrije Range Rover Sport afkomstig van de eerste eigenaar en uitsluitend door de Dealer onderhouden, we hebben deze auto aangekocht en direct gehomologeerd als fiscaal interessante Commercial, Grijs kenteken uitvoering.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!