Land Rover Range Rover Rijkspolitie
€ 42.500,-
Bouwjaar | 1980 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.403 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.528 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 1980 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.403 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.528 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kaeve Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrielaan 11 |
Postcode | 5405 AA |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16433675 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | kaevecars.com/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Terreinwagen
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aantal cilinders: 8
GVW: 1.920 kg
Interieurkleur: brown
Aantal sleutels: 2
Motorrijtuigenbelasting: geen
De geschiedenis van de Range Rover bij de Rijkspolitie begon in de jaren 1970, toen deze robuuste terreinwagens werden geïntroduceerd als onderdeel van het politievoertuigenarsenaal in Nederland. De Rijkspolitie koos destijds voor de Range Rover vanwege zijn indrukwekkende off-road capaciteiten, ruime interieur en krachtige prestaties.
De opvallende verschijning van de Range Rover Classic Coupe, zoals die in 1980, diende niet alleen als een functioneel politievoertuig maar ook als een symbool van autoriteit op de Nederlandse wegen. De herkenbare witte carrosserie met oranje strepen en zwaailichten maakte deze voertuigen gemakkelijk te identificeren.
Tags: landrover rangerover rangeroverclassic classic 4x4 4wd rijkspolitie politie keave kaevecars Uden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover | Groot, groter, grootst
De Range Rover is het grootste model van Land Rover. En toch kan het nóg groter. De Range Rover is voortaan namelijk ook leverbaar met verlengde wielbasis. Daarmee kan deze luxe terreinauto ook dienst doen als auto met chauffeur. Wat is de meerwaarde daarvan?
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis, voor gebruik als auto met chauffeur. De meerwaarde is de eenvoudigere instap, grotere bagageruimte en natuurlijk de off-road mogelijkheid.
Plus
- ruim
- uiterst comfortabel
- meer dan terreinwaardig
Min
- hoofdsteunen te laag / gordels te laag
- inmiddels achterhaald op gebied van infotainment en actieve veiligheid (opgelost modeljaar 2017)
- onhandige constructie hoedenplank
Conclusie
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis. Daarmee wil Range Rover een alternatief bieden voor de traditionele limousine met chauffeur. Een testrit leert dat de Range Rover daadwerkelijk meerwaarde biedt. Dat begint met de welbekende luxe en het comfort dat iedere Range Rover biedt.
Dankzij de lange wielbasis is de Range Rover nu nog ruimer. De hoogte maakt de instap makkelijker, waarna de Range Rover achterin alle voorzieningen en verfijning biedt die mag worden verwacht van een auto als deze. De Range Rover gaat verder dan zomaar een limousine met de enorme bagageruimte en, mocht het ooit nodig zijn, welhaast legendarische vaardigheden in het terrein.