Land Rover Range Rover P400e Autobiography
€ 84.445,-
Bouwjaar | 29-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.295 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-005-TZ Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.295 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-005-TZ Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Willem Hoefnagels Handelonderneming |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ommelseweg 53 |
Postcode | 5721 WT |
Plaats | Asten |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18864270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 221 kW (301 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 51 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 255/55 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 207 x 187 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.554 kg
Laadvermogen: 656 kg
GVW: 3.210 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 75 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,490196078431 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 470 - € 535 per kwartaal
Dit is de vorm van Engelse luxe!
Deze auto is werkelijk van alle opties voorzien.
Deze British Green kleur is een exclusieve kleur bij Rang Rover en met combinatie van het beige interieur en kersenhouten elementen is dit echt een vorm van luxe! Zo vindt u er geen twee.
Uniek zijn ook de banken achter die volledig instelbaar zijn om zo achterin ook van alle comfort te genieten!
Van lig tot zit positie en stoelverwarming.
Wanner u gereden wordt door uw chauffeur zit er ook een chauffeurs knop op zodat de bijrijdersstoel helemaal inklapt naar voren verplaatst kan worden.
Door het grote glazen schuif / kantel dak heeft u een buitengevoel.
Verder is de hemel volledig bekleed met alcantara lederen bekleding.
Zowel de volledig vloer/ wanden en kofferruimte is met exclusief zachte en luxe tapijt afgewerkt.
Bij het opende van de achterdeuren kunt u gewaarschuwd worden op passerend verkeer zodat er geen ongelukken kunnen gebeuren.
We raken niet uitverteld over deze auto in deze exclusieve uitvoering, kom kijken proeven en ervaren,
Pas op we zijn alleen op afspraak open!
Bel of mail ons gerust.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover | Groot, groter, grootst
De Range Rover is het grootste model van Land Rover. En toch kan het nóg groter. De Range Rover is voortaan namelijk ook leverbaar met verlengde wielbasis. Daarmee kan deze luxe terreinauto ook dienst doen als auto met chauffeur. Wat is de meerwaarde daarvan?
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis, voor gebruik als auto met chauffeur. De meerwaarde is de eenvoudigere instap, grotere bagageruimte en natuurlijk de off-road mogelijkheid.
Plus
- ruim
- uiterst comfortabel
- meer dan terreinwaardig
Min
- hoofdsteunen te laag / gordels te laag
- inmiddels achterhaald op gebied van infotainment en actieve veiligheid (opgelost modeljaar 2017)
- onhandige constructie hoedenplank
Conclusie
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis. Daarmee wil Range Rover een alternatief bieden voor de traditionele limousine met chauffeur. Een testrit leert dat de Range Rover daadwerkelijk meerwaarde biedt. Dat begint met de welbekende luxe en het comfort dat iedere Range Rover biedt.
Dankzij de lange wielbasis is de Range Rover nu nog ruimer. De hoogte maakt de instap makkelijker, waarna de Range Rover achterin alle voorzieningen en verfijning biedt die mag worden verwacht van een auto als deze. De Range Rover gaat verder dan zomaar een limousine met de enorme bagageruimte en, mocht het ooit nodig zijn, welhaast legendarische vaardigheden in het terrein.