Land Rover Range Rover Classic 3.5 V8
€ 14.950,-
Bouwjaar | 07-11-1986 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.998 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-SKG-7 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.528 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-1986 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.998 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-SKG-7 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.528 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lieshout Car Collection BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Guldenweg 22 |
Postcode | 4879 NL |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51075329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.L-C-C.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.840 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 2.510 kg
Max. trekgewicht: 4.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Staat
Aantal sleutels: 2
Zijn voorgangers waren de Defenders. Een wat luxere terreinwagen moest er komen naast de Defender, en dat werd de Range Rover die zijn intrede deed in de jaren 70. Eerst als 2 deurs later als 4-deurs luxe werkpaard.
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die het luxe 4x4 tijdperk inluidde. In de loop der jaren in verschillende benzine- en diesluitvoeringen leverbaar.
Onze Range Rover Classic is nieuw geleverd in Frankrijk en in 2011 op Nederlands kenteken gezet. Uitgevoerd met een V8 met een cylinderinhoud van 3,5L stelt hij zich als een sterke krachtpatser in alle terreinomstandigheden.
De staat van de auto is goed. De onderzijde is nooit gelast en in keurige staat. Niet rot. De carrosserie heeft wat gebruikssporen, mn op het dak. Het interieur is op een kleine beschadiging van de bestuurdersstoel en wat gebruiksporen na zeer mooi.
De hemel is ooit vervangen door een donkerbruin exemplaar. Dat oogt zeer chic. De mistlampen op sommige foto's zijn aanwezig echter niet gemonteerd.
De kilometerstand is 107000 km wat in onze ogen gezien de staat van de auto aannemelijk is.
Bij de auto zitten een paar facturen en een Frans instructieboekje en wat folders.
De Range Rover Classic is voorzien van een trekhaak die 4000 kg mag trekken en is een uitstekende caravan- of trailertrekker.
Deze Range Rover valt in de overgangsregeling en kan dus met een lage wegenbelasting gedurende 9 maanden per jaar (maart t/m november) gereden worden.
Ook valt ie in het zgn youngtimer belastingtarief indien deze zakelijk gereden wordt.
Meer foto's op de website: www.l-c-c.nl
Wenst U de auto te bekijken graag een afspraak maken.
info@l-c-c.nl of tel +31 (0) 651075329
Wij hebben meer youngtimers, 4x4, en exclusieve en vooral leuke auto's op voorraad.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover | Groot, groter, grootst
De Range Rover is het grootste model van Land Rover. En toch kan het nóg groter. De Range Rover is voortaan namelijk ook leverbaar met verlengde wielbasis. Daarmee kan deze luxe terreinauto ook dienst doen als auto met chauffeur. Wat is de meerwaarde daarvan?
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis, voor gebruik als auto met chauffeur. De meerwaarde is de eenvoudigere instap, grotere bagageruimte en natuurlijk de off-road mogelijkheid.
Plus
- ruim
- uiterst comfortabel
- meer dan terreinwaardig
Min
- hoofdsteunen te laag / gordels te laag
- inmiddels achterhaald op gebied van infotainment en actieve veiligheid (opgelost modeljaar 2017)
- onhandige constructie hoedenplank
Conclusie
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis. Daarmee wil Range Rover een alternatief bieden voor de traditionele limousine met chauffeur. Een testrit leert dat de Range Rover daadwerkelijk meerwaarde biedt. Dat begint met de welbekende luxe en het comfort dat iedere Range Rover biedt.
Dankzij de lange wielbasis is de Range Rover nu nog ruimer. De hoogte maakt de instap makkelijker, waarna de Range Rover achterin alle voorzieningen en verfijning biedt die mag worden verwacht van een auto als deze. De Range Rover gaat verder dan zomaar een limousine met de enorme bagageruimte en, mocht het ooit nodig zijn, welhaast legendarische vaardigheden in het terrein.