Land Rover Defender 3.0 D200 110 Standkachel - Black Pack

€ 69.900,-

Bouwjaar 23-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.131 km
Deuren 5
Kenteken S-617-VB Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Land Rover Defender 3.0 D200 110 Standkachel - Black Pack


€ 69.900,-

Algemeen

Bouwjaar 23-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.131 km
Deuren 5
Kenteken S-617-VB Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Hooff Handelsonderneming B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tongerloostraat 28
Postcode 5154 PH
Plaats Elshout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 380054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanhooffbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - jun 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 147 kW (200 PK)
Vermogen elektromotor(en): 13 kW (18 PK)
Vermogen brandstofmotor: 147 kW (200 PK)
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 85 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 200 x 197 cm
Wielbasis: 302 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 780 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
CO2-uitstoot: 241 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 857 - € 902 per kwartaal

Land Rover Defender 110 3.0 D200

Fuji White - Ebony stoffen interieur

Leuk uitgevoerde geel kenteken Defender 110 met 5 zitplaatsen.
Onder andere voorzien van:
- Pivi Pro navigatiesysteem
- Apple Carplay / Android Auto
- Bluetooth telefoon
- Black Pack
- Stoelverwarming vóór
- Dodehoek detectie
- Adaptieve Cruise controle
- Standkachel origineel Land Rover
- Afneembare trekhaak
- Privacy Glass
- Roofrails in Gloss Black
- LED koplampen
- 19 inch lichtmetalen velgen Gloss Black
- et cetera

Deze Land Rover is altijd bij de Land Rover dealer in onderhoud geweest en verkeerd in goede staat.

Bel of mail voor meer informatie.

www.vanhooffbv.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie