Land Rover Defender 3.0 D250 130 SE COMMERCIAL?8 Persoons?Panoramadak?360 Camera?Stoelverwarming?Meridian?Virtual Cockpit?Memory Seats?8 PERS?

€ 92.000,- excl. BTW

Bouwjaar 21-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.619 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Land Rover Defender 3.0 D250 130 SE COMMERCIAL?8 Persoons?Panoramadak?360 Camera?Stoelverwarming?Meridian?Virtual Cockpit?Memory Seats?8 PERS?


€ 92.000,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.619 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoOnline Loon op zand
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Hoogt 12B
Postcode 5175 AX
Plaats Loon op Zand
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 2001054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoonline.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 570 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Ledig gewicht: 2.664 kg
Wielbasis: 302 cm

Interieur
Interieurkleur: zwart

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is exclusief BPM
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Land Rover Defender 3.0 D250 130 SE?8 Persoons?Panoramadak?360 Camera?Stoelverwarming?Meridian?Virtual Cockpit?Memory Seats?8 PERS?

Bouwjaar: 2022
Kilometerstand: 8.618

Een echt goede auto biedt meer dan alleen maar hoge prestaties en een comfortabele rit. Zo'n auto verrijkt uw leven door een optimale combinatie van doordachte vormgeving en hoogstaande techniek. Deze Land Rover Defender is daar een goed voorbeeld van. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Met zijn lederen bekleding is deze Land Rover comfortabel en stijlvol. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Comfort, licht en het complete gevoel van ruimte wordt verzorgd door het elektrisch bediende panoramadak. Deze Land Rover Defender heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. Ook 20 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, donker getint glas achter, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.

Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. De audiobediening op het stuur is niet alleen handig en praktisch, maar draagt ook bij aan de veiligheid onderweg. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Land Rover is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Adaptive cruise control zorgt intussen dat u op veilige afstand van uw voorligger blijft. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Voorzien van keyless start. Dat bet

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie