Land Rover Defender 3.0 P400 130 X-Dynamic HSE 22'' | Extended Black Pack | Panorama | Head-Up
€ 194.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Land Rover Defender 3.0 P400 130 X-Dynamic HSE 22'' | Extended Black Pack | Panorama | Head-Up
€ 194.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jaguar Land Rover Knook Breda B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldsteen 2 |
Postcode | 4815 PK |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 5714888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | knook-jaguarlandrover.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Referentienummer: 283782
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 2.603 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Ebony
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Energielabel: F
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 573 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Defender 130: Avontuur voor iedereen.
- 8 persoons
- Superieur comfort
- Bagageruimte van maximaal 2.291 liter
Kom hem snel bewonderen in onze showroom, of neem bij interesse contact op met onze verkoopadviseurs.
Wij rekenen geen afleverkosten! De vermelde prijs is volledig rijklaar inclusief garantie, onderhoud volgens fabrieksschema, technisch klaarmaken, APK, poetsen en brandstof (tenzij anders vermeld). - Staat uw occasion er niet tussen? Wij gaan graag op zoek naar úw auto! - Deze advertentie is met de grootste zorg samengesteld. Het kan zich echter voordoen dat er toch een fout in staat. Daarom kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Wilt u graag weten of bijvoorbeeld de kilometerstand juist is? Of dat de voor u essentiële optie aanwezig is? Neem dan gerust contact met ons op: +31(0)76-5714888 of via info@knook-jaguarlandrover.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!