Land Rover Defender 3.0 P400 110 -X- 7p. / NL Auto / 1ste Eig. / Full Options

€ 112.950,-

Bouwjaar 21-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 29.893 km
Deuren 5
Kenteken J-194-TL Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Land Rover Defender 3.0 P400 110 -X- 7p. / NL Auto / 1ste Eig. / Full Options


€ 112.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 29.893 km
Deuren 5
Kenteken J-194-TL Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kragt Automotive
Contactpersoon Björn Kragt
Adres Dubloen 6b
Postcode 5751 PX
Plaats Deurne
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53868027 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kragtautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/65 R19
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 502 x 201 x 197 cm
Wielbasis: 302 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.390 kg
Laadvermogen: 860 kg
GVW: 3.250 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 220 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal

Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze digitale showroom en belangstelling voor deze mooie auto!
Deze zeer luxe, perfect uitgevoerde Landrover Defender met een nieuwwaarde van maar liefst € 155.000,- is afkomstig van de eerste eigenaar, origineel Nederlands geleverd en verkeerd in absolute nieuwstaat. De volledige wagendocumentatie is incl de twee sleutels aanwezig.
Deze auto is uitgevoerd in de meest complete -X- uitvoering! Voorzien van de fijne 3.0 6 cilinder benzine motor. Geen hybride stekker, gewoon een echte benzinemotor met 6 cilinders en 400 pk.
De X uitvoering is NIET vergelijkbaar met de X-Dynamic. Naast de kenmerkende exterieur accenten van de -X- uitvoering ten opzichte van de andere uitvoeringen heeft deze ook een VEEL uitgebreidere uitrusting.
Van buiten is hij te herkennen aan het volledig in kleur gespoten carrosserie, met accenten in Starlight Satin Chrome (Inleg voor en achterbumper, strip in gril). Daarnaast de kenmerkende -X- badges. Ook de oranje remklauwen en donkere achterlichten zijn onderdeel van de -X- uitvoering en geven de auto een sportief karakter.
Het interieur van de auto is in tegenselling tot andere uitvoeringen volledig uitgevoerd in Windsor leder. op (dashboard, deurpanelen en airbagcover op het stuurwiel).
Greep uit de optie's;
Secure Tracker Pro, Comfort and Convenience Pack, Klimaatregeling 3 zones, Stoelverwarming en koelling beide voorstoelen en tweede zitrij, Stuurwiel verwarming, Luchtkwaliteit sensor, DAB Radio, Meridian Surround Sound Systeem, Luchtvering, Adaptive Dynamics, Elektrisch blokkeerbaar Differentieel met Torque Vectoring, Sleepogen achter, Volwaardig reservewiel 20", Elektrisch verstel-, verwarm-, en inklapbare buitenspiegels automatisch dimmend, ClearSight achteruitkijkspiegel, 22" L.M. Velgen 5 spaak Black Gloss, Met leder bekleed stuurwiel, Uitgebreid leder pakket, 3 de zitrij met verwarmbare stoelen, Interactive Driver Display, Head-up Display, Glazen Panoramadak met schuif-kantel deel, Middenarmsteun voor met koelfunctie, Privacy Glass, Verlichte dorpellijsten, Elektrisch verstelbare stuurkolom, Bright metalen peda

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie