Land Rover Defender 3.0 P400 110 -X- 7p. / NL Auto / 1ste Eig. / Full Options
€ 112.950,-
Bouwjaar | 21-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.893 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-194-TL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.893 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-194-TL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kragt Automotive |
Contactpersoon | Björn Kragt |
Adres | Dubloen 6b |
Postcode | 5751 PX |
Plaats | Deurne |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53868027 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kragtautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/65 R19
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 502 x 201 x 197 cm
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.390 kg
Laadvermogen: 860 kg
GVW: 3.250 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 220 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal
Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze digitale showroom en belangstelling voor deze mooie auto!
Deze zeer luxe, perfect uitgevoerde Landrover Defender met een nieuwwaarde van maar liefst € 155.000,- is afkomstig van de eerste eigenaar, origineel Nederlands geleverd en verkeerd in absolute nieuwstaat. De volledige wagendocumentatie is incl de twee sleutels aanwezig.
Deze auto is uitgevoerd in de meest complete -X- uitvoering! Voorzien van de fijne 3.0 6 cilinder benzine motor. Geen hybride stekker, gewoon een echte benzinemotor met 6 cilinders en 400 pk.
De X uitvoering is NIET vergelijkbaar met de X-Dynamic. Naast de kenmerkende exterieur accenten van de -X- uitvoering ten opzichte van de andere uitvoeringen heeft deze ook een VEEL uitgebreidere uitrusting.
Van buiten is hij te herkennen aan het volledig in kleur gespoten carrosserie, met accenten in Starlight Satin Chrome (Inleg voor en achterbumper, strip in gril). Daarnaast de kenmerkende -X- badges. Ook de oranje remklauwen en donkere achterlichten zijn onderdeel van de -X- uitvoering en geven de auto een sportief karakter.
Het interieur van de auto is in tegenselling tot andere uitvoeringen volledig uitgevoerd in Windsor leder. op (dashboard, deurpanelen en airbagcover op het stuurwiel).
Greep uit de optie's;
Secure Tracker Pro, Comfort and Convenience Pack, Klimaatregeling 3 zones, Stoelverwarming en koelling beide voorstoelen en tweede zitrij, Stuurwiel verwarming, Luchtkwaliteit sensor, DAB Radio, Meridian Surround Sound Systeem, Luchtvering, Adaptive Dynamics, Elektrisch blokkeerbaar Differentieel met Torque Vectoring, Sleepogen achter, Volwaardig reservewiel 20", Elektrisch verstel-, verwarm-, en inklapbare buitenspiegels automatisch dimmend, ClearSight achteruitkijkspiegel, 22" L.M. Velgen 5 spaak Black Gloss, Met leder bekleed stuurwiel, Uitgebreid leder pakket, 3 de zitrij met verwarmbare stoelen, Interactive Driver Display, Head-up Display, Glazen Panoramadak met schuif-kantel deel, Middenarmsteun voor met koelfunctie, Privacy Glass, Verlichte dorpellijsten, Elektrisch verstelbare stuurkolom, Bright metalen peda
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!