Land Rover Defender 3.0 P400 110 First Edition URBAN?PanoramaDak?Meridian?Stoelverwarming?Adaptive Cruise Control?360 Camera?TREKHAAK?
€ 89.950,-
Bouwjaar | 07-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.258 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Land Rover Defender 3.0 P400 110 First Edition URBAN?PanoramaDak?Meridian?Stoelverwarming?Adaptive Cruise Control?360 Camera?TREKHAAK?
€ 89.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.258 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Next-Move / Signature Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoogt 12B |
Postcode | 5175 AX |
Plaats | Loon op Zand |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 2034046 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nextmovecustomizing.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2020 - dec 2021
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 2.245 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Land Rover Defender 3.0 P400 110 First Edition URBAN?PanoramaDak?Meridian?Stoelverwarming?Adaptive Cruise Control?360 Camera?TREKHAAK?
Bouwjaar: 2020
Kilometerstand: 46.258
Voor deze Land Rover Defender moet u snel zijn, want die gaat aandacht krijgen. Net binnen, maar daar blijft-ie niet lang! De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. Zonder overdrijven een uitvoering met luxe en gemak: het elektrisch bediende glazen panorama dak, de elektrisch bedienbare achterklep en een mooi lederen interieur. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Als u eenmaal kennis hebt gemaakt met het elektrische cabriodak dan weet u het zeker: bij deze auto is over elk detail nagedacht. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. Afzien is er bij deze Land Rover Defender niet bij. Zelfs achterin vinden we de verwarmde achterbank. Ook 22 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, dakrails, trailer assistent, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Andere zender? Het geluid aanpassen? Dat kan allemaal moeiteloos door de audiobediening op het stuur. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Het luxeniveau in deze Land Rover is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Omdat u nu eenmaal niet overal ogen heeft, is deze Land Rover Defender voorzien van een achteropkomend verkeer waarschuwing die
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!