Land Rover Defender 3.0 P400 110 X -6 cilinder benzine

€ 112.900,-

Bouwjaar 12-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.411 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Land Rover Defender 3.0 P400 110 X -6 cilinder benzine


€ 112.900,-

Algemeen

Bouwjaar 12-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.411 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Hooff Handelsonderneming B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tongerloostraat 28
Postcode 5154 PH
Plaats Elshout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 380054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanhooffbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.463 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 302 cm

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,9 l/100km (1 op 9,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Land Rover Defender 110 3.0 P400 X

Santorini Black - Vintage Tan / Ebony Windsor leder interieur.

Meest complete X uitvoering. Uitgerust met de fijne 3.0 6 cilinder benzine. Geen hybride stekker, gewoon een echte benzinemotor met 6 cilinders en 400 pk.
De X uitvoering is niet vergelijkbaar met de X-Dynamic. Naast de andere exterieuraccenten van de X uitvoering ten opzichte van de andere uitvoeringen heeft deze ook een veel uitgebreidere uitrusting.

Van buiten is hij te herkennen aan het volledig in lakkleur mee gespoten exterieur, met diverse accenten in Starlight Satin Chrome. Daarnaast de kenmerkende X- badge. Ook de oranje remklauwen en sleepogen springen in het oog, naast de donkere achterlichten.
In het interieur valt de stoelbekleding in Windsor leder en de stoere Kvadrat stof op. Ook het dashboard, deurpanelen en airbagcover op het stuurwiel zijn in leder bekleed.

Zeer compleet uitgerust door de X uitvoering, met daarnaast nog aanvullende opties.
- Adaptieve Cruise controle
- Blind Spot Monitor
- Elektrisch wegklapbare trekhaak
- Privacy Glass
- Warmtewerende voorruit
- Zwarte roofrails
- Cold Climate Pack (voorruit- en stuurwielverwarming)
- Ionisatiesysteem voor reiniging ventilatielucht
- 3 zone automatische airconditioning
- Comfort & Convenience Pack
- Clear Sight Binnenspiegel
- Draadloos opladen mobiele telefoon
- Koelkastje in middenarmsteun
- DAB+ Tuner
- Meridian Surround Sound System
- Voorstoelen elektrisch verstelbaar inclusief memory
- Voorstoelen verwarmbaar en koelbaar
- Achterbank verwarmbaar
- Matrix LED koplampen
- Donkere achterlichten
- Glazen panorama schuif- en kanteldak
- Zwarte hemelbekleding
- 230V stopcontact
- Keyless Entry
- Surround Camera
- Wade Sensing
- Adaptive Dynamics
- Metalen instaplijsten met verlicht Defender woordmerk
- Head-up display
- Apple Carplay / Android Auto
- Terrain Response 2
- Luchtvering
- Active Rear Differential
- 20 inch Satin Dark Grey velgen voorzien van BF Goodrich AT Ko2 banden (met sneeuwcodering)
- et cetera

De Defender is volledig Land Rover dealer onderhouden.
Bel of mail voor meer informatie of een bezoek.

www.vanhooffbv.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie