Land Rover Defender 2.5 90 Td5 County
€ 29.995,-
Bouwjaar | 10-05-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.608 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | P-745-LV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.608 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | P-745-LV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.500 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoVanKoen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Konijnenberg 57unit 1 |
Postcode | 4825 BC |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28424759 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovankoen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Acceleratie (0-100): 18,6 s
Topsnelheid: 137 km/u
Maten
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.880 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 2.550 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 291 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
- Inruil mogelijk
- Deze auto is voorzien van Nationale Auto Pas.
- Wij zijn RDW erkend.
Bij ons betaalt u geen rijklaar kosten of afleveringskosten. Mits anders afgesproken.
AutoVanKoen is een nog jong bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de in- en verkoop van auto's en lichte bedrijfswagens in de prijsklasse tot €10.000,-
U zult bij ons geen dure showroom aantreffen of andere kostenverhogende investeringen waardoor wij met relatief kleine marges kunnen werken en onze auto's tegen een gunstige vraagprijs kunnen aanbieden.
Indien u een afspraak wilt maken voor een bezichtiging of een proefrit, verzoeken wij u eerst even telefonisch contact op te nemen.
Bovendien kunnen wij al uw vragen direct beantwoorden , iets wat per sms nu eenmaal niet mogelijk is.
De meeste auto's die wij aanbieden zijn
Particulier ingekocht auto's en dealerinruilauto's wat over het algemeen inhoudt dat de auto's goed zijn onderhouden en voorzien zijn van een autohistorie en gegarandeerde kilometerstand. (NAP)
Wij zijn van maandag tot en met zondag geopend , ook in de avond uren op afspraak.
U kunt mij altijd telefonisch proberen te bereiken, neem ik niet op dan bel ik zo spoedig mogelijk terug!
Met vriendelijke groet,
AutoVanKoen
P.S. Op vragen over de laagste of uiterste prijs wordt niet gereageerd.
Alleen telefonisch zullen wij deze vragen beantwoorden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!