Land Rover Defender 2.2 D SW 90 XTech I Rijklaarprijs
€ 44.950,-
Bouwjaar | 24-04-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 157.816 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | VH-611-X |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 157.816 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | VH-611-X |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Geel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoge Akker 2B |
Postcode | 4741 TW |
Plaats | Hoeven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 505995 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vangeelautobedrijf.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.800 kg
Laadvermogen: 693 kg
GVW: 2.505 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 269 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Huisgarantie: Deze auto wordt bij aflevering geleverd met: -6 Maanden Garantie -Minimaal 1 jaar geldige APK -Onderhoudsbeurt volgens merk specificatie -BOVAG 40 Punten check -14 dagen omruilgarantie -Minimaal 25,- Brandstof -Banden met minimaal 3 mm -Uitleg over de ins/outs van de auto
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Laat u niets wijsmaken, deze Land Rover Defender biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Land Rover wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Donkere en koude maanden? U zit altijd goed dankzij de stoelverwarming. In deze Land Rover profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, treeplanken en elektrisch bedienbare ramen.
En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. Extra opties op deze auto zijn: lederen stuur en centrale portiervergrendeling.
We kunnen ons voorstellen dat u een proefrit wilt maken met deze Land Rover. Belt u ons snel?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!