Land Rover Defender 2.2 D SW 90 E Black Pack VAN
€ 38.888,-
Bouwjaar | 23-07-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 72.988 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 72.988 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Du Parc B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 5 |
Postcode | 5061 JX |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5452000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.duparc.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: 1990 - 2016
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.812 kg
Laadvermogen: 693 kg
GVW: 2.505 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 269 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Direct uit voorraad leverbaar deze schitterende Land Rover Defender 2.2 D SW 90"
Electric Blue Metallic Exterieur, Antraciet Interieur, Imperial, Treeplanken, LED Verlichting voor, Zwarte Velgen
Grijs Kenteken
inclusief 2 uitneembare Stoelen Achterin
Voor meer info staan wij u graag te woord, U kunt ons bereiken op nr 013-5452000
Auto's zijn geadverteerd exclusief €1.500,- in BTW Du Parc Luxury Cars & Art rijklaarmaakkosten.
- 1 jaar garantie conform CarGarantie
- Vloeistoffen check
- APK met een minimale geldigheid van 6 maanden
In samenwerking met onze partners kunnen wij u voorzien van een Financiering of Leasing
Het inruilen van uw auto is bespreekbaar.
Prijswijzigingen en spel- en zetfouten voorbehouden.
Voor meer informatie kunt u direct contact opnemen met:
Du Parc Luxury Cars & Art
Bedrijfsweg 5
5061 JX Oisterwijk
Telefoon: 013-5452000
Email: info@duparc.nl
Website: www.duparc.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!