Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE|Pano|HUD|Luchtvering|

€ 119.740,- incl. BTW

Bouwjaar 02-05-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken Z-216-KR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE|Pano|HUD|Luchtvering|


€ 119.740,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-05-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken Z-216-KR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Maasdijk Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Beatrixhaven 1
Postcode 4251 NK
Plaats Werkendam
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 201081 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website maasdijkautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE|Pano|HUD|Luchtvering|

Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE|Pano|HUD|Luchtvering|


- Kenteken: Z-216-KR
- Merk: Land Rover
- Model: Defender
- APK tot: 02-05-2028
- Tellerstand: 78 KM
- Carrosserievorm: Terreinwagen
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: Silicon Silver
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PT204 PHEV
- Vermogen: 221 kW / 301pk
- Ledig gewicht: 2593 kg
- Max. trekgewicht: 3000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.6 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 476 cm
- Breedte: 200 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 523 - 573 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Cold Climate Pack

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Verwarmde voorruit

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- 20 inch licht metalen velgen
- Achterruitwisser en sproeier
- Adaptief demping systeem
- Adaptive Cruise Control
- Afwijkende dakkleur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Led Verlichting
- Licht pakket
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeer Camera
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Rondom zicht camera
- Side-skirts
- Sportvelgen
- Stoelventilatie voor
- Trekhaak met afneembare kogel
- Verwarmde voorruit
- Warmtewerende voorruit

Infotainment

- Audio installatie
- Audio installatie premium
- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bluetooth Audio
- Climate Control
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrisch verstelbare voorstoelen
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Head-Up Display
- Houtafwerking interieur
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Luxe lederen bekleding
- Middenarmsteun voor
- Stoel ventilatie voor
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuurwiel verwarmd
- Verwarmde voorstoelen
- Virtua

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie