Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE Leder Tan Head Up Meridian
€ 109.888,-
Bouwjaar | 11-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.575 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.575 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Du Parc B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 5 |
Postcode | 5061 JX |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5452000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.duparc.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 90 liter
Actieradius: 43 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.600 kg
Wielbasis: 302 cm
Accu
Accu: 19 kWh
Interieur
Interieurkleur: Volleder Tan met Ebony black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 60 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 573 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Direct uit voorraad leverbaar deze schitterende Defender P400e X-Dynamic HSE
Direct afkomstig van de eerste eigenaar
Carpathian Grey Metallic Exterieur
Lederen Interieur in Tan met Zwart
Signature Graphic in Gloss Black
Extended Black Exterior Pack
Privacy Glass
Matrix LED Koplampen met signature Dagrijverlichting
Elektrische Trekhaak
22 Inch High Gloss Black Velgen
Dak in Contrast kleur Black
Panoramadak
Zwarte Roofrails
Elektrisch Verstelbare Comfort Stoelen 14 Wegs verstelbaar
Extended Leather Upgrade
Zwarte Hemel Bekleding
Dashboard Afwerking in Dark Grey Powder Coat Finish
Meridian Surround Systeem
Interactive Driver Display
Advanced Offroad Capability PAck
Comfort & Convenience Pack
Cold Climate Pack
Head Up display
Vaste Treeplanken
Stoel Verwarming
Stoel Koeling
Apple Car Play
Adaptieve Cruise Control
Stuurwiel Verwarming
Voor meer info staan wij u graag te woord, U kunt ons bereiken op nr 013-5452000
Auto's zijn geadverteerd exclusief €1.500,- in BTW Du Parc Luxury Cars & Art rijklaarmaakkosten.
- 1 jaar garantie conform CarGarantie
- Vloeistoffen check
- APK met een minimale geldigheid van 6 maanden
In samenwerking met onze partners kunnen wij u voorzien van een Financiering of Leasing
Het inruilen van uw auto is bespreekbaar.
Prijswijzigingen en spel- en zetfouten voorbehouden.
Voor meer informatie kunt u direct contact opnemen met:
Du Parc Luxury Cars & Art
Bedrijfsweg 5
5061 JX Oisterwijk
Telefoon: 013-5452000
Email: info@duparc.nl
Website: www.duparc.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!