Bouwjaar | 06-01-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 234.391 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 22-SXF-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 234.391 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 22-SXF-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DDM Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Kerkstraat 8 |
Postcode | 4921 XE |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19689968 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ddmexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2011 - dec 2013
Referentienummer: 608
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 507 x 190 x 149 cm
Wielbasis: 305 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.938 kg
Laadvermogen: 534 kg
GVW: 2.472 kg
Max. trekgewicht: 1.996 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is exclusief BPM
= Bedrijfsinformatie =
**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.VWE.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**
BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Thema | Geen maffia-thema
Lancia had een bijzonder verzoek. Vrijwel ieder medium dat de nieuwe Lancia Thema tot nu toe heeft getest, had hetzelfde idee. Allemaal gaven ze een maffia-thema aan hun verhaal. Deze Amerikaan in een Italiaans jasje zou nog beter bij de georganiseerde misdaad passen dan voorheen, zo grapten de media hun testverslagen bijelkaar. Autozine ging de uitdaging aan en testte de Lancia Thema zonder vooroordelen.
Bij de Lancia Thema draait alles om het uiterlijk. Negeer de Italiaanse merknaam, dit is een grote, foute Amerikaan met een uitgesproken karakter. Haat of liefde.
Plus
- nette prijs
- prima prestaties, beschaafd verbruik
- uiterst comfortabel
Min
- gezien de omvang, matige binnenruimte
- testauto niet vrij van rammeltjes
- harde rand aan achterzijde voorstoel
Conclusie
Een Lancia Thema onbevooroordeeld testen is ongeveer even lastig als een persoonlijk gesprek voeren met een lingeriemodel. Het uiterlijk leidt af. Bovendien: bij beide gaat het om het uiterlijk, het is zinloos om dat te negeren.
Puur rationeel beschouwd is de Lancia Thema een uiterst comfortabele, snelle en relatief zuinige auto (diesel). Ten opzichte van de kolossale buitenmaten, valt de binnenruimte tegen. De prijs is ronduit scherp te noemen voor een auto van deze omvang en met deze uitrusting.
Waar het uiteindelijk om gaat bij de Lancia Thema is het uiterlijk. Ondanks de Italiaanse merknaam, is dit overduidelijk een Amerikaan die imponeert zoals alleen een Amerikaanse auto dat kan. De associatie met de maffia maakt dat alleen maar interessanter, want deze auto wordt gekocht om op te vallen en indruk te maken. De uitdaging van Lancia Nederland bleek een onmogelijke, de Thema is niet op neutrale gronden te testen; daar heeft de auto veel te veel karakter voor!