Bouwjaar | 10-02-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.249 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 87-KTL-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.396 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.249 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 87-KTL-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.396 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf vd Avoort B.V. |
Contactpersoon | M. Brok |
Adres | Kreitenmolenstraat 165A |
Postcode | 5071 BD |
Plaats | Udenhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5111585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderavoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 177 x 160 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.153 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Niet voor niets is Kia topfavoriet in Nederland. Kenmerkende design en een gunstige prijs. Movement that inspires. De aandrijving van deze Kia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: 15 inch lichtmetalen velgen, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Om de audiofuncties onderweg aan te passen, hoeft u alleen maar gebruik te maken van de audiobediening op het stuur. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning.
Aflevering is incl. nieuwe apk
Heeft u interesse in deze mooie Kia? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.013-5111585 of 06-51836138
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Venga | Niks mis mee
De Venga is Kia's middelgrote gezinsauto. De Venga is compact, maar dankzij de hoge bouw toch ruim. De motoren komen nooit vermogen tekort, maar zijn tegelijkertijd bescheiden. Het weggedrag is veilig, maar toch comfortabel. Kortom: de Venga is de perfecte middenmaat. Toch zag Kia ruimte voor verbetering...
Voor modeljaar 2015 is het uiterlijk van de Kia Venga aangepast. De nieuwe navi is goed. De techniek is bij het oude gebleven en daarom is de Venga wel voordelig in aanschaf, maar niet in gebruik.
Plus
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
- ook geschikt als trekauto
Min
- 1.4 motor maakt te veel toeren op hoge snelheid
- fors verbruik
- blijft ondanks facelift achter bij modernere Kia-modellen
Conclusie
De Kia Venga heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2015. Dat begint letterlijk met een nieuw gezicht. Ook het interieur is op details aangepast. Belangrijker is dat de uitrusting rijker is geworden. Met name het nieuwe navigatiesysteem (plus achteruitrijcamera!) is een echte aanwinst.
Onderhuids is alles bij het oude gebleven. Dat is niet omdat Kia Venga niet wilde aanpassen, maar omdat de fabrikant stelt dat de klant niet zit te wachten op gedownsizede motoren of andere technische hoogstandjes. Dit heeft echter wel tot gevolg dat het verbruik (veel) hoger is dan bij de concurrenten, waardoor de Venga weliswaar voordelig is in aanschaf, maar niet in gebruik. Geheel terecht is het onderstel niet aangepast; het weggedrag was goed en blijft goed.