![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-01-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.274 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 87-PZ-VD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.656 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.274 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 87-PZ-VD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.656 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosfeer & Co. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelbaan 10 |
Postcode | 5121 DB |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.570 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4350 x 1840 x 1730 cm
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 237 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Kia 2.7 V6 Adventure 4WD | BLUETOOTH | PDC | CAMERA | CRUISE CONTROL | En nog veel meer...
De Kia 2.7 V6 Adventure 4WD uit 2005 is een robuuste en veelzijdige SUV die bekend staat om zijn kracht en betrouwbaarheid. Deze auto, ontworpen voor zowel stadsgebruik als off-road avonturen, biedt een comfortabele rijervaring en is uitgerust met een scala aan praktische functies.
Motor en Prestaties
Onder de motorkap van de Kia Adventure 2005 ligt een krachtige 2.7-liter V6-motor. Deze motor levert ongeveer 173 pk, wat zorgt voor soepele en responsieve prestaties, zowel op de snelweg als op ruigere terreinen. De 4WD (vierwielaandrijving) zorgt voor extra tractie en stabiliteit, waardoor deze SUV geschikt is voor diverse rijomstandigheden, van modderige paden tot besneeuwde wegen.
Interieur en Comfort
Het interieur van de Kia 2.7 V6 Adventure is ruim en ontworpen met oog voor comfort en functionaliteit. De stoelen bieden goede ondersteuning en zijn geschikt voor lange ritten. De achterbank kan worden neergeklapt om extra bagageruimte te creëren, wat handig is voor grotere ladingen of kampeeruitrusting.
Het dashboard is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, met goed geplaatste bedieningselementen voor klimaatbeheersing, audio en andere functies. Hoewel het interieur misschien niet de meest luxe materialen bevat, is het duurzaam en praktisch, perfect passend bij het avontuurlijke karakter van de auto.
Exterieur en Design
Het exterieur van de Kia Adventure 2005 straalt robuustheid en kracht uit. De hoge rijhoogte en stoere uitstraling worden benadrukt door de grote wielkasten en stevige bumpers. Deze SUV is gebouwd om tegen een stootje te kunnen en heeft een ontwerp dat zowel functioneel als aantrekkelijk is.
Veiligheid en Betrouwbaarheid
Veiligheid is een belangrijk aspect van de Kia 2.7 V6 Adventure. De auto is uitgerust met standaard veiligheidsvoorzieningen zoals ABS (antiblokkeersysteem), airbags voor en opzij, en stabiliteitscontrole. Deze systemen zorgen voor een hogere mate van veiligheid voor zowel de bestuurder als de passagiers.
Met het ervaren specialisme van Autos
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Sportage | Stapsgewijs
De Kia Sportage is altijd met zijn tijd meegegaan. De eerste generatie speelde in op de vraag naar luxe terreinauto's voor recreatief gebruik. Gaandeweg kwam de nadruk meer op ruimte te liggen en werd de Sportage meer gezinsauto en minder terreinwagen. Nu is het tijd voor de vijfde generatie. Welke stap neemt de Sportage dit keer?
![Autotest | Kia Sportage Stapsgewijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10068/kia-sportage-16-t-gd-plug-in-hybrid-gt-plusline.jpg)
De 5e generatie van de Kia Sportage zet stappen op het gebied van vormgeving en techniek. De plug-inhybride is vlot, sterk en met consequent opladen ook zuinig. Dankzij 4wd ook te gebruiken in terrein
Plus
- vaardig op openbare weg en in het terrein
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- voelbaar schakelen in volledig elektrische modus
- elektriciteit wordt niet automatisch optimaal over rit verdeeld
Conclusie
Kia zet nieuwe stappen met de vijfde generatie van de Sportage. De meest in het oog springende daarvan is het uiterlijk. De Sportage is meer dan voorheen een klassieke SUV met hoge neus en gespierde schouderlijn. De strakke lijnen maken deze middelgrote SUV desondanks uitgesproken modern.
Technisch zet Kia een nieuwe stap door de Sportage alleen als hybride aan te bieden. Voor het instapmodel is dat een parallel hybride (klein aandeel van de elektromotor, maar geen noodzaak om te laden met een stekker) en voor het hier geteste exemplaar is dat een plug-inhybride (meer elektrisch rijden, lager verbruik bij consequent opladen).
Voor wie volledig elektrisch wil rijden biedt Kia de EV6. Die is nog moderner gelijnd en heeft nog meer vooruitstrevende techniek aan boord. Met de Sportage zet Kia iets kleinere stappen, zodat iedereen in zijn of haar eigen tempo kan overschakelen op (deels) elektrisch rijden.