Bouwjaar | 26-05-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.139 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 19-LT-ZJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.594 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.139 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 19-LT-ZJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.594 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Asten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stikker 12 |
Postcode | 5721 VD |
Plaats | Asten |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38530222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumasten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R14
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 172 x 142 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.089 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 530 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Kia is echt voor zijn leeftijd in een absolute topstaat maar wel voor de doe het zelver.
De koppeling en de remmen moeten namelijk vervangen worden.
Natuurlijk heeft hij een zeer lage kilometerstand en dat is te merken met het rijden.
Het interieur is werkelijk zo goed als nieuw.
Ook verkeerd het lakwerk in een prima onderhouden staat (geen roest of deuken)
Je kunt meteen zien dat er zuinig mee omgegaan is.
Gewoon een super leuke auto voor iemand die een unieke auto wil opknappen.
= Bedrijfsinformatie =
Het inruilen van uw huidige auto is zeker mogelijk.
Bel 0493-695531 voor een afspraak, of kom vrijblijvend langs voor een proefrit.
Dit mag ook op afspraak in de avonduren.
Vanwege de drukte het liefst op zaterdag op afspraak, wij nemen ook graag de tijd voor u.
Ons adres Stikker 12 5721 VD Asten
Met vriendelijke groet John Lans AutoCentrum Asten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Shuma | Vlaggenschip
"Als we een goed product hebben dan is adverteren niet nodig", dachten ze bij Kia. Dus zette het merk een origineel vormgegeven auto met sportieve aspiraties in de markt. Die auto is de Kia Shuma 1.8 GS. Kia's belangrijkste wapen hierbij is een onwaarschijnlijk lage prijs. Maar het succes bleef uit tot Kia er bijna aan ten onder ging. Een deel van het publiek kent de hele auto niet. Een ander deel wil niet geloven dat er zo veel auto te koop is voor zo weinig geld; er moet een addertje onder het gras zitten. Het schip in met Kia?
Kia probeert de markt te veroveren met voordelige auto's. De Shuma rijdt voldoende tot goed, maar op het gebied van ergonomie en bouwkwaliteit is merkbaar hoe de prijs zo laag kon blijven.
Plus
- originele vormgeving
- vriendelijk geprijsd
- prima prestaties
Min
- matige afwerking
- luidruchtig
Conclusie
Pompen of verzuipen? Volgens diverse onderzoeken behoort Kia tot de betrouwbaarder merken. Bovendien biedt het merk een uitstekende mobiliteitsgarantie. Daar kan het dus niet aan liggen. Maar terwijl Japanners de kunst afkijken en proberen een product te verbeteren, lijken de Koreanen te proberen een product zo goedkoop mogelijk te imiteren. In geval van de Kia Shuma is bezuinigd op geluidsisolatie, afwerkingskwaliteit en een aantal slimmigheden die in de loop der jaren heel gewoon zijn geworden.
De grootste winst komt uit het lage uurloon in Korea en het minimale advertentiebudget van de importeur. Daardoor kan Kia haar vlaggenschip voor een onwaarschijnlijk laag bedrag aanbieden, en dat is de winst voor de koper!