KIA Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine

€ 20.745,-

Bouwjaar 07-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 83.155 km
Deuren 5
Kenteken X-288-TJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

KIA Niro 1.6 GDi PHEV DynamicLine


€ 20.745,-

Algemeen

Bouwjaar 07-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 83.155 km
Deuren 5
Kenteken X-288-TJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto II Eindhoven
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pietersbergweg 27
Postcode 5628 BS
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 3113535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2019

Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 58 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 181 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Laadvermogen: 506 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Accu
Accu: 9 kWh

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 29 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; 12 maanden wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Kia Niro. Deze auto uit het bouwjaar 2019 heeft 83155 kilometer gelopen. Deze hybride Kia Niro gaat slim om met energie. Door rijden en remmen wordt de accu van de elektromotor opgeladen, die de brandstofmotor en handje helpt of zelfs de aandrijving overneemt. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in hoogte verstelbare voorstoelen.

De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. Met de routebegeleiding van het full map navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Knoppen voor audio-aanpassingen zijn onder direct handbereik met de audiobediening op het stuur. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop. Met voorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie