KIA Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine // HALF LEDER // NAVI // CAMERA+SENSOREN // STOEL+STUURVERWARMING //

€ 17.945,-

Bouwjaar 28-02-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.120 km
Deuren 5
Kenteken T-406-ST Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen -

KIA Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine // HALF LEDER // NAVI // CAMERA+SENSOREN // STOEL+STUURVERWARMING //


€ 17.945,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.120 km
Deuren 5
Kenteken T-406-ST Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam SDL Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenoven 28
Postcode 5626 DK
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2971559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sdlautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2017 - sep 2018

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 77 kW (105 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 162 km/u
Ledig gewicht: 1.400 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Geen andere techniek heeft in deze eeuw de automobiel zo veranderd als de hybridetechniek. Ook deze Kia Niro is zo'n technisch hoogstandje. Deze is van het bouwjaar 2018 en heeft 90120 kilometer gelopen. Op een dag rijden we allemaal elektrisch. Maar voor nu is de hybride oplossing van elektrisch en benzine ideaal! Zo ook bij deze Kia Niro. Deze Kia Niro heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Natuurlijk behoren aluminium dakrailing, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Altijd twee handen aan het stuur, wel zo veilig en gemakkelijk. Ook daaraan is gedacht, met de audiobediening op het stuur. Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Kia is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Met verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Kia helemaal compleet.

In de Kia Niro heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij.

Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?

= Bedrijfsinformatie =

De p

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie