KIA Niro 1.6 GDi HYBRID 142pk Navi|Clima|Carplay|PDC|Camera|Half Leder|LMV

€ 20.950,-

Bouwjaar 11-06-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.534 km
Deuren 5
Kenteken ST-672-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 104 kW (142 pk)

KIA Niro 1.6 GDi HYBRID 142pk Navi|Clima|Carplay|PDC|Camera|Half Leder|LMV


€ 20.950,-

Algemeen

Bouwjaar 11-06-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.534 km
Deuren 5
Kenteken ST-672-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 104 kW (142 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Vught - Van Gemert-Moonen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kempenlandstraat 39
Postcode 5262 GK
Plaats Vught
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 6560578 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragevught.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 181 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard rijklaarpakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Minimaal 12 maanden geldige APK-keuring, Tenaamstellen van kenteken
- Uitgebreid afleverpakket (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard rijklaarpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Evt. 12 maanden PechHulp (Europa), Nieuwe, minimaal 12 maanden geldige APK-keuring, Tenaamstellen van kenteken, Volle tank brandstof

Originele NL-auto met 100% gegarandeerde kilometerstand, dus geen parallel-import!
Resterende fabrieksgarantie tot 06-2025!
Mooie KIA Niro ECO-Hybrid met zeer zuinige en in totaal 142pk sterke 1.6 GDi benzinemotor en automatisch bijschakelende elektromotor (gemiddeld verbruik +/- 1 ltr. : 26 km), uiterst comfortabele automaat, slechts 48.000 km, in de luxe "First Edition DynamicLine"-uitvoering met o.a. airco met dual-zone climate control, cruise control, originele audio-installatie met fullmap navigatiesysteem, Bluetooth handsfree telefoon- en audiokoppeling, stuur- en spraakbediening, AUX- en USB-input en compatible met Apple Carplay en de Android Auto-app, multifunctioneel lederen stuurwiel, half lederen / half stoffen bekleding, in hoogte verstelbare voorstoelen, middenarmsteun voor en achter, automatisch dimmende binnenspiegel, ESP, LED-dagrijverlichting en achterlichten, elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare buitenspiegels, licht- en regensensor, parkeersensoren achter en achteruitrijcamera, rijstrookwaarschuwing, metallic-lak: "Silky Silver", trekhaak, etc.
Deze auto is particulier en altijd binnen één en dezelfde familie bereden volledig bij de KIA-dealer onderhouden (alle facturen en boekjes zijn ingevuld en afgestempeld aanwezig), waardoor de fabrieksgarantie nog doorloopt tot JUNI 2025 !
100% Rookvrij en 10

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie