Bouwjaar | 22-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 35.237 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-236-HF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
€ 27.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 35.237 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-236-HF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Stiphout B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gerwenseweg 31a |
Postcode | 5708 EJ |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 536737 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumstiphout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2020 - sep 2022
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 177 kW (241 PK)
Vermogen elektromotor(en): 44 kW (60 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 37 liter
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.315 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 44 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Deze Jeep Renegade is uitgerust met de plug-in verfijnde hybride techniek. Zo wordt de 1.4i benzinemotor met 180pk gecombineerd met een 60pk sterke elektromotor, samen goed voor wel 240pk. Dit zorgt voor krachtige, soepele en zeer zuinige prestaties. Tevens aandrijving op alle 4 de wielen waardoor maximale grip onder alle omstandigheden.
Vanwege een zeer lage uitstoot komt deze Jeep in aanmerking voor de 50% kortingsregeling op de wegenbelasting, ook is er een keuze tussen volledig electrisch rijden (oplaadbaar) of hybride.
In de bomvolle en sportieve S uitvoering met een lange lijst aan opties en uitgevoerd in een schitterende kleurcombinatie! Auto wordt door ons geleverd incl: Aflevercontrole, reconditioneren, allseason-banden, laadkabel, tenaamstellen en fabrieksgarantie.
Kortom een schitterende, bomvolle Jeep Renegade full Hybrid uitgevoerd in de 240 S voor een aantrekkelijke prijs...een absolute bezichtiging waard!
[ Opm. betreft een BTW auto, de prijs is incl. BTW ]
[Kijk voor ons volledige aanbod van occasions in elke prijsklasse op www.autocentrumstiphout.nl]
______________________________________________________________________________
Er is volop leefruimte in deze Jeep Renegade, een perfecte kruising tussen veelzijdigheid en comfort. Deze auto uit 2022 heeft 35000 kilometer gelopen. Onder de motorkap ligt een zuinige viercilinder benzinemotor. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Pak aan, 't is winter! Zo'n verwarmd stuurwiel is dan bijzonder prettig! Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.
Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. In het zeldzame geval van een storing weet u nog eerder dan de monteur wat er mankeert. Uw smartphone met remote services geeft direct inzicht. Voor ee
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.