![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.842 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-750-NZ Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 14.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.842 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-750-NZ Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Rooy Auto's |
Contactpersoon | P. de Rooy |
Adres | Pleunesteeg 3a |
Postcode | 4271 BG |
Plaats | Dussen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 391117 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.derooyauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2015 - dec 2016
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 170 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Afleverpakket
Hij is sportief en avontuurlijk, maar hij brengt u ook met het grootste gemak door druk verkeer. De Jeep Renegade die we hier hebben, heeft 93842 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2015. Deze stoere auto wordt aangedreven door een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze Jeep profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, dakrails, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.
U kunt het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Deze Jeep is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. Ook lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
In de Jeep Renegade heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Jeep Renegade perfect op z'n plaats tot u weer verder rijdt.
Als dit de auto is die u zoekt, wacht dan niet langer en plan direct online een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Bij binnenkomst hebben wij deze auto netjes rijklaar gemaakt waardoor wij geen afleverkosten hoeven te rekenen.
Wij kunnen u deze auto dan ook zeer snel leveren.
Uiteraard kunt u kiezen voor een Onderhoudspakket.
Deze bestaat uit:
* Een grote onderhoudsbeurt, incl alle filters, nieuwe olie en vervanging van versleten slijtage onderdelen
* Nieuwe APK keuring (indien korter dan 9 maanden geldig)
* Airco service
De kosten voor dit pakket bedraagt €695,-
Inruil mogelijk
6,12 of 24 maanden garantie mogelijk, vraag onze verkoper naar de mogelijkheden.
Standaard heeft iedere auto 12 maanden wettelijke conformiteit garantie
Op auto's jonger dan 12 jaar en met minder dan 200.000km is een aanvullend garantiepakket van Autogarantie.nl mogelijk
De Rooy Auto's v.o.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
![Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/62/jeep-renegade-4xe-240-s.jpg)
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.